En lille ting, som nok er ret irrellevant. Forhåbentlig. Jeg ville dobbeltchecke licenser og modelreleases på billederne. Jeg ville endda sikre mig at der var en property release fra tattovøren. |
Som det allerede er nævnt et par gange, så er det jo svært at sige om regningen passer til opgavens størrelse, eftersom der ikke er nogen her der er bekendt med opgavens indhold og omfang udover hvad du oplyser her i tråden.
For det første synes jeg det er lidt en svinestreg at dele ud om din oplevelse uden at du rent faktisk deler det førnævnte for os - det er med al tydelighed et forsøg på at få medhold i et en regning for et par CSS rettelser er urimelig høj.
For det andet virker det også noget plat at fortælle at du ofte har oplevet at 4 ud af 6 PHP udviklere på Amino ikke har levet op til dine forventninger og du har så derfor måtte "nøjes" med den mest lovende kandidat - det lyder mest som en tudesang der bruges i talentshows for at man skal forbarme sig over dig.
For det tredje gør det mig harm at du publicerer et svar fra din udvikler - fuldstændig ude af kontekst og ikke engang med din egen mail til at sætte svaret i perspektiv. Hvad med resten af den kommunikation som gør os i stand til at bare nogenlunde vurdere objektivt?
Uagtet ovenstående kan det jo godt være du bliver taget ved røven, at din udvikler laver væsentligt mere end han er blevet bedt om eller måske bare smider timer på for at tjene på dig - men det er usynligt for os, da vi kun kan se historien fra din side og den del af det du viser.
Et andet alternativ er at du får hvad du betaler for - en timepris på 300,- er ikke meget for programmørtimer.
Uanset hvad, så er der for lidt information til at kunne give dig et upartisk svar, med de oplysninger du har givet.