Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan prisen passe for dette job?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille ting, som nok er ret irrellevant. Forhåbentlig.

Jeg ville dobbeltchecke licenser og modelreleases på billederne.

Jeg ville endda sikre mig at der var en property release fra tattovøren.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:51

Som det allerede er nævnt et par gange, så er det jo svært at sige om regningen passer til opgavens størrelse, eftersom der ikke er nogen her der er bekendt med opgavens indhold og omfang udover hvad du oplyser her i tråden.

For det første synes jeg det er lidt en svinestreg at dele ud om din oplevelse uden at du rent faktisk deler det førnævnte for os - det er med al tydelighed et forsøg på at få medhold i et en regning for et par CSS rettelser er urimelig høj.

For det andet virker det også noget plat at fortælle at du ofte har oplevet at 4 ud af 6 PHP udviklere på Amino ikke har levet op til dine forventninger og du har så derfor måtte "nøjes" med den mest lovende kandidat - det lyder mest som en tudesang der bruges i talentshows for at man skal forbarme sig over dig.

For det tredje gør det mig harm at du publicerer et svar fra din udvikler - fuldstændig ude af kontekst og ikke engang med din egen mail til at sætte svaret i perspektiv. Hvad med resten af den kommunikation som gør os i stand til at bare nogenlunde vurdere objektivt?

Uagtet ovenstående kan det jo godt være du bliver taget ved røven, at din udvikler laver væsentligt mere end han er blevet bedt om eller måske bare smider timer på for at tjene på dig - men det er usynligt for os, da vi kun kan se historien fra din side og den del af det du viser.

Et andet alternativ er at du får hvad du betaler for - en timepris på 300,- er ikke meget for programmørtimer.

Uanset hvad, så er der for lidt information til at kunne give dig et upartisk svar, med de oplysninger du har givet.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 13:44

Hej Henrik

Det er jo nok lidt din egen fejl, men når det så er sagt, så burde man have fået et estimat på hvad det ville koste og hvad dit budget var og så tage en den der fra. Det min fremgangsmåde, så er man udover disse ubehagligheder, som det er når 2 parter ikke har afstemt forventninger og pris. 

Jeg vil gerne hjælpe dig en anden gang også med at hosting, hvor jeg har nogle særdelse gode løsninger til fornuftige priser, jeg er dog ikke helt i luften med seobizz.dk endnu.

Hilsen Thomas Hillerup

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 16:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HenrikSD:
Problemet lå i at 4/6 programører jeg har haft kontakt med via Amino ikke kan deres kram eller holder deres aftaler. Så jeg måtte som sådan tage den eneste programmør der lød lovende af de freelancere.

Ja jeg vidste denne generalisering ville komme, jeg har lige skrevet et indlæg omkring dette i en anden tråd, men når man sætter spørgsmål ved pris kontra kvalifikationer, så kommer folk farende og særlig Martin som hel igennem er parat til at laver en video, hvor han siger vi skal stoppe med at tude og tage kampen op mod den lave pris, så er det jo netop for at forhindrer dette i at ske.

En person / team, som er vandt til at arbejde med disse projekter, om det så er en programmør, grafiker eller tekstforfatter, så vil de /vi altid sørge for at der er lavet en kravspecifikation og exit aftale, for at kunde og programmør m.m., har samme forventning til slutresultatet og derved et frugtbart sammenarbejde.

Jeg ved godt at Martin ser antal bruger = omsætning, men det kan jo hurtigt gå den anden vej, hvis det bliver standard, at der generalisere at 4 ud af 6 aminoer er dårlige til deres arbejde, så stopper de bedste hurtigt og hvem skal så give "ekspert" viden til de nye og uerfarende iværksætter

Nej vi er ikke bange for prisdumpning, men vi er bange for at "kunderne" ikke kan se forskel på kvalifikationer, men tillægger alle som kalder sig programmør, at de har ens kvalifikationer, men da det ikke er tilfældet, så bliver disse uerfaren kunder, jo forvirret over at priserne kan svinge så meget, og de sætter lavest pris = tilpas til mit projekt, men glemmer at efterprøve om kvalifikationerne er til stede for at løse den givne opgave tilfredsstillende.

Derfor er det din opgave som opgaveudbyder, at sørge for den valgte "vinder" har de kvalifikationer som kræves for at dit projekt kan blive en succes.
Hvis du ikke har de kompetence som kan vurderer dette, så spørg om hjælp, da en rigtig programmør godt ved, forudsætningen for succesfuld projekt går gennem en veldokumenteret kravspecifikation og evt. en god foranalyse, hvor foranalysen kan bruges til at afdække manglende  kompetencer hos opgaveudbyder og man ad den vej hurtigt kan få sat retning på projektet. 

Derfor opfordre jeg dig til at skrive ny overskrift ala. jeg lavede fejl og valgte forkert programmør, kan jeg evt. få hjælp igen ? 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)