Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overdrage adwords annoncer til anden virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har overdraget en hjemmeside, hvortil jeg har tilknyttet en række adwords annoncer. Disse ønsker jeg også at overdrage.

Jeg kan via adwords se at jeg kan ændre faktura oplysningerne, men er der mulighed for at overdrage hele min adwords profil til en anden?
Fx. invitere dem som administratorer til kontoen, og slette mig selv?

Ellers må de jo downloade programmet Google AdWords Editor og ligge dem op i egen profil, men mon ikke der er en nemmere metode?

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 15:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:

Hej

Jeg har overdraget en hjemmeside, hvortil jeg har tilknyttet en række adwords annoncer. Disse ønsker jeg også at overdrage.

Jeg kan via adwords se at jeg kan ændre faktura oplysningerne, men er der mulighed for at overdrage hele min adwords profil til en anden?
Fx. invitere dem som administratorer til kontoen, og slette mig selv?

Ellers må de jo downloade programmet Google AdWords Editor og ligge dem op i egen profil, men mon ikke der er en nemmere metode?

ja, ved AdWords Editor så kan man rigtigt nok hente det hele. Men såfremt der er lang og god historik på den eksisterende konto, ville det jo være rart for den nye ejer at få dette med. Historik går nemlig tabt ved et konto skifte.

Det skulle være muligt, at få overdraget kontoen til en ny ejer. Det kan endda gøres på flere forskellige måder. Jeg vil nok anbefale dig, at ringe Google og spørge hvilken metode de vil anbefale og hvorledes det udføres!

Google DK 806 02340

Mvh.

Johannes

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:07

Tusind tak Johannes, også endda med telefon nummer og det hele. 

Jeg giver dem et kald, takker!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)