Hvordan man undgår at havne i spam post?
Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Jeg har en situation hvor jeg skal sende nogle mails ud til mine brugere manuelt.
Problemet er, at jeg kan se mine mails havner i deres "uønsket post indbakke".
Er der en måde dette kan undgås?
Vh
Søren
Svar
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Er der nogle specielle kendetegn ved dine mails?
Svar
Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Jeg kunne nemlig godt tænke mig at sende mine brugere et link .
Og de bliver sendt fra min mail@mitdomæne.dk
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Dan Storm
Skrevet
24-08-2013 kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Det er svært at sige når man ikke ved hvad det skyldes - der kan jo være flere faktorer der spiller ind. Hvordan er din mail bygget op, hvor meget HTML er der i forhold til tekst, hvilke ord bruger du, hvor linker du hen, er SPF/DKIM oprettet og så videre.
Svar
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Ja ok.
Det er 100% tekst og 1 link, og ikke vildt spam agtigt vil jeg mene. Linket er til en af mine egne undersider.
Ved ikke så meget om SPF/DKIM må jeg indrømme! Haha.
Men så må jeg jo prøve at finde på en anden løsning - det tror jeg godt jeg kan.
Ville bare være lækkert, hvis der lige var en eller anden fidus til at få sine mails i den rigtige indbakke.
Svar
Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Og tak for jeres hjælp i øvrigt!
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Dan Storm
Skrevet
24-08-2013 kl. 23:03
Svar
Ville bare være lækkert, hvis der lige var en eller anden fidus til at få sine mails i den rigtige indbakke.
Fidusen er netop at have styr på SPF og DKIM - samt at vægte sit inhold korrekt.
Jeg kan teste din e-mail for dig og være meget mere konkret i min vurdering, hvis det er.
Svar
Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Så læser jeg lige op på det.
Vil du gerne det? Det er pænt af dig!
Hvad skal jeg gøre?
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Dan Storm
Skrevet
24-08-2013 kl. 23:10
Svar
Hvad skal jeg gøre?
Du skal sende en udgave af den mail du oplever problemer med til nedenstående mailadresser:
bd2bec9@emailtests.com, ml@ml.emailtests.com, chkemltests@ps.emailtests.com, barracuda@barracuda.emailtests.com, chkemltests@yahoo.com, chkemltests2@aol.com, chkemltests@gapps.emailtests.com, chkemltests@sg3.emailtests.com, chkemltests@gmx.com, chkemltests@mail.com
Det er vigtigt at alle mailadresser modtager den - den første mailadresse identificerer din e-mail - de andre er unikke for at teste dine mails for spam-point.
Sig til når du har sendt den.
Svar
Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Har ikke skrevet den endelige mail endnu. Bare en lille testudgave. Har det nogen betydning?
(Har ikke sendt endnu)
Svar