Har prøvet at søge rundt på nettet for at finde svar på dette spørgsmål, men kan kun finde noget om hvordan man ændrer sine forskellige artiklers beskrivelse på Google og altså ikke SELVE hjemmesidens beskrivelse.
Når jeg ser på Google, så vises der bare en bid af den seneste artikel som jeg har lagt op på hjemmesiden.
Vil gerne selv kunne bestemme hvad der står i beskrivelsen, her illustreret i den orange firkant, som vist herunder, hvor jeg har taget Amino som eksempel:
Nu har jeg ikke wordpress, men i joomla er det under system -konfig - og så er det under Websteds metabeskrivelse (under sektionen Metadataindstilling). Kan forestille mig det er noget lign. det samme i wordpress :)
Ja jeg bruger SEO by Yoast, men kan ikke finde ud af hvordan man laver en metabeskrivelse for sit site deri? :)
Du kan se det her.
Har prøvet at udfylde de 2 felter du har rammet ind her, med den tekst som jeg godt kunne tænke mig skulle være på Google, men der sker absolut intet når jeg så finder min hjemmeside i Googles søgeresulater?
Du vil ikke kunne se ændringerne på Google før deres søge roboter har besøgt din side igen. Det gør de jævnligt og alt efter hvor vigtig Google mener din side er kan der gå fra timer til dage før du ser ændringerne :)