Denne tråd beviser jo bare hvorfor man ikke gider se på flere MLM tråde.
Det er nedslidende at se på den ene tråd efter den anden med mudderkast (som denne jo også er ved at blive nu). Så simpelt et spørgsmål bringer sind til en lidt varmere temperatur, i stedet for bare at svare eller lade være med at svare... (IGEN TAK BOYSEN)
Det virker som om: Så snart det er MLM og man hentyder at man ikke er interesseret i det , så er man fanden selv, fra en andne planet osv . Bål og brand og hvis man er interesseret i MLM , så er man svindler og bedrager. Uanset hvad så er det mudderkast fra begge sider.
Så vil jeg hellere bare skjule dem helt, og skulle jeg så en dag få lyst til MLM (tvivler, men ved aldrig), ja så kan jeg nok finde ud af at slå det til igen. og der er jo den mulighed, så der har jo været behov for det på et tidspunkt.
Og ja jeg er chat moderator, og?
Fordi man er moderator, om det så er chat eller debat, skal man så kunne lide alle typer forretninger og virksomheder? Mener jeg da bestemt ikke, og når der snakkes MLM i chatten så holder jeg mig da også udenfor samtalen og eneste jeg gør er at sørge for folk holder sig til chat reglerne, smider ikke folk ud for at være tilhængere eller ikke tilhængere af MLM.
Til slut her i dette svar.. Havde jeg spurgt om at skjule Cafe og hygge kategorien, så havde der nok ikke været samme reaktion...