Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshops I Århus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Go dag.

Er der nogen der mon kan hjælpe mig med dette. Jeg er ved at lave en lille liste over webshops i Århus, men jeg syntes ikke at det er den nemmeste opgave at finde dem. Så jeg vil høre om der er nogen af jer der har kendskab til webshops der ligger i Århus med deres lager og kontor. Det er ikke `små` enmand shops jeg leder efter, der skal være shops der har et par ansatte. Jeg har pt 7 på min liste, så det går lidt langsomt frem af. 

Håber nogen kan hjælpe med dette. 

God weekend

mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kunne du have listen i Google docs, og lade folk tilgå den, for at tilføje flere virksomheder til listen?

.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jeg, men ville være fint hvis folk bare ville skrive det her, Det er ikke noget projekt som sådan jeg er ved at lave, det er sådan mere til en privat opgave jeg skal bruge det til :-) 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv dem du allerede har på listen, så tror jeg der er flere, som ville bidrage med webshops i tråden.

.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej så kommer der lige en lille update. Jeg har fundet en liste med de forskellige webshops i Århus som jeg skulle bruge. Man kunne finde den her inde: http://www.fdih.dk så det er helt perfekt. Så nu ligger den her så kan andre måske også få glæde af den.

Ha en dejlig aften

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

mick:

Go dag.

Er der nogen der mon kan hjælpe mig med dette. Jeg er ved at lave en lille liste over webshops i Århus, men jeg syntes ikke at det er den nemmeste opgave at finde dem. Så jeg vil høre om der er nogen af jer der har kendskab til webshops der ligger i Århus med deres lager og kontor. Det er ikke `små` enmand shops jeg leder efter, der skal være shops der har et par ansatte. Jeg har pt 7 på min liste, så det går lidt langsomt frem af. 

Håber nogen kan hjælpe med dette. 

God weekend

mick

Kontakt Scanprint Logistik på 2057 2708 Det er udelukkende logistik, Pick and pack og forsendelse af varer fra webshops

 

Tilmeldt 15. Jun 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en shop når Aarhus der sælger legetøj og merchandise hvis det kan bruges?
https://rebots.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)