Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har lige åbnet op for det smarteste billetsystem på markedet!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle,

Vi er 4 studerende fra Aarhus Universitet, som har brugt hele sommeren på at udvikle Greenticket.dk. Vi tør godt sige, at vores billetsystem er smartere, nemmere og sjovere end alt andet der findes på markedet.

I starten var idéen at være leverandør af et godt billetsystem til gymnasie-, handelsskole- og skolefester, men vi er nu nået ud til en meget større målgruppe. Det vil sige, at vi kan klare billetsalget til alle former for arrangementer (dog ikke festivalstørrelser endnu). 

Vi skiller os ud ved at være 100 % digitale. Vores scanner er en gratis iOS app vi selv har udviklet, og altså ikke et gammelt stykke hardware, som har en forfærdelig høj lejepris.

Jeg håber, at I vil tage et kig på Greenticket.dk - opret et event og kig lidt rundt - det koster dig ingenting :-)

Med digitale billethilsner,

Jonas

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas, jeg vi rose jer for jeres sinsyg flotte visuelle system.

Ligeledes ville jeg komme med lidt positivt kritik, som måske kunne bring jer et skridt videre:

Jeg vil anbefale at i laver en simulering af hvordan en kunde køber en billet, da dette mange gange kan være afgørende for arrangementer. f.eks. hvis i har nogen form for web integration så hvis kunden det, så han ved hvad han kan forvente.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Prøvede at oprette mig som bruger fra min iPhone... Kunne ikke lade sig gøre...

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

tcswidgets:

Hej Jonas, jeg vi rose jer for jeres sinsyg flotte visuelle system.

Ligeledes ville jeg komme med lidt positivt kritik, som måske kunne bring jer et skridt videre:

Jeg vil anbefale at i laver en simulering af hvordan en kunde køber en billet, da dette mange gange kan være afgørende for arrangementer. f.eks. hvis i har nogen form for web integration så hvis kunden det, så han ved hvad han kan forvente.

Hej tscwidgets,

Tusind tak for dit svar :)

Jeg ser hvad du mener - med den nye video ville vi give et overblik over hele systemet, og ikke kun fra gæstens perspektiv. Vi vil forsøge at skære de forskellige funktioner mere ud i pap i fremtiden.

/Jonas

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Satm* en fed side!

Fik mailen her idag, om at i var åbnet Stick out tongue Super fed side, og håber i vil få success!

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Reitoft:

Hmm.. Prøvede at oprette mig som bruger fra min iPhone... Kunne ikke lade sig gøre...

Hey Morten!

Tak for din feedback :) Mobil/tablet versionen er optimeret til at være responsive, så den kun bruges når gæsten har købt billet. Altså vil mobilversionen kun være til at vise sin billet indtil videre. 

Vi er på trapperne med en app, hvor gæsterne kan logge ind og købe billetter. 

Jeg ved selvfølgelig godt, at mange tilgår siden fra mobil - men sådan er det nødt til at være i starten.

Tak for dit svar!

Jonas

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Satm* en fed side!

Fik mailen her idag, om at i var åbnet Stick out tongue Super fed side, og håber i vil få success!

Hey Lucas,

Fed besked at få! Tusind tak :)

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Fra  http://www.fredagsbariaarhus.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke oprette et event?

Når jeg holder markøren over "opret event" får jeg bare at vide, at alle felter skal være udfyldt rigtigt - men jeg kan ikke se, hvad jeg skulle mangle?

www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lennart Poulsen:

Jeg kan ikke oprette et event?

Når jeg holder markøren over "opret event" får jeg bare at vide, at alle felter skal være udfyldt rigtigt - men jeg kan ikke se, hvad jeg skulle mangle?

Hej Lennart,

Tak fordi du kiggede forbi!

Har du udfyldt samtlige felter i step 1 og 2 korrekt?

Mvh.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lennart Poulsen:

Jeg kan ikke oprette et event?

Når jeg holder markøren over "opret event" får jeg bare at vide, at alle felter skal være udfyldt rigtigt - men jeg kan ikke se, hvad jeg skulle mangle?

Hvis dit event skal være gratis, skal du sætte pris til 0 :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)