Jeg håber der en programmør som kan hjælpe os her.
Jeg driver webshoppenbilligebutterfly.dk sammen med min bror. Jeg har et stort problem med min webshop som jeg gerne vil have løst med lidt hjælp fra en programmør. Når kunderne kommer ind på siden ved hjælp af deres Iphone eller tablet, så virker mine drop down menuer ikke.
Så her skal der lidt professionelt kodning til at få det til at virke. Vi betaler gerne det som det koster at få det lavet.
Så hvis dette lyder som en opgave for dig så kontakt mig meget gerne.
Generelt er der problemer med dropdowns i forbindelse med browsing på telefon og tablets da de ikke kan "pege" på tingene men kun trykke (Med mindre du self. har en ny galaxy s4 eller en galay note som godt kan "pege"), vis i ønsker at beholde nuværende site som mobil/tablet version også skal i altså have lavet det om så man f.eks. kan trykke på den og så vise menuen, men vil evt. anbefale at i får lavet en desideret mobil version som passer til skærmen og ikke bruger dropdowns, se evt mytrendyphone.dk på mobil. det syntes jeg ivhertfald fungerer rigtig godt.
Det er ikke anbefalet at bruge en mobil version af en hjemmeside, men derimod bruge Media queries til at bestemme udseendet af hjemmesiden i forhold til forskellige skærmtyper og størrelser. Også kendt som responsive webdesign.
Det trådstarter gerne vil have ændret burde kunne ordnes med css.
Vh Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
@Jens Det var sådan set også det jeg mente kan godt se at jeg måske har formuleret mig uklart med at sige en mobil version, her mener jeg self. en mobil version af hans CSS. :-)
Jeg vil tro at pt. er hans dropdown noget jQuery værk men, tror ikke på at man alene ved hjælp af css kan få noget holdbart drop down lignene menu til at fungere på mobile sites, da jeg vil mene at vis han vil have dropdown derpå skal det vises og gemmes ved et klik i stedet for et man holder holder over det. det er ihvertfald min mening, men det kan da godt være at det kan lade sig gøre.
Godt så er vi enige :-) Jeg tænkte det kunne klares med noget ændring af jQuery funktionen, så det ikke er hover effekten, men click i stedet der fremkalder dropdown menuen, som du også skriver.
Vh Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253