Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kyani i Operation X

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 10
Fra  JEF GROUP ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har tidligere fulgt en mindre debat herinde, om netop MLM og Kyani. Er man interesseret i den slags, er der NU Operation X om dette på TV2.

 

Jeg tror personligt, det er sundt at se, selvom jeg ikke er i mod MLM på bundlinjen.

 

Mvh

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Operation X var igen garant for en tynd omgang journalistik - jeg så en leder som blev termineret fra selskabet - ergo fortæller det mig at de selvfølgelig ikke ønsker anprisninger i marken.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder bare og tænker - hvorfor er den menneskelige race klodens suverænt mest overlegne, når vi samtidigt er så utrolig dumme og naive?????

Jeg tager afstand fra en hver form for svindel, men vil alligevel mene, at man er selvforskyldt i at blive snydt, når man er SÅ dum at give 18.500 for et rabatkort.

Med 2 % i provision, såfremt det var rigtigt, gør at man skal købe for 900.000 kr. alene for at tjene kortet hjem igang.

Det er lig med 13.846 pizzaer ;)

Herefter skal man først igang med at tjene penge.

Det er således direkte umuligt!

Hvis ikke man kan sige til sig selv - "det her kan ganske enkelt ikke passe" - så er man dælme selv skyld i det!

Den kloge narer den mindre kloge!

Undskyld min holdning !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)