Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VPS / Dedikeret server søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 30
Fra  SpeedyAutoparts ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er måske på udkig efter noget som ikke eksisterer. Jeg skal bruge en seriøst VPS eller dedikeret server uden at jeg skal betale som om det var facebook jeg skulle hoste.

Jeg har en webshop som sælger autodele og lige pt. har vi omkring 375000 produkter i en sql database. Disse er så linket frem og tilbage mellem bilmodeller, original numre, referrencer osv osv. Alt i alt en nogenlunde velvoksen database.

Jeg har pt. en VPS fra unoeuro med 4gb ram, 4 kerner og 60gb disk. Den er jeg som sådan godt tilfreds med bortset fra at jeg konstant ligger "i begrænseren" på rammene pga. en stor fed SQL database. Jeg ville gerne opgraderer men Unoeuro er desværre ikke til at rokke ud af deres standard produkter. Derfor har jeg i længere tid været på udkig efter en løsning.

Jeg var så dum at prøve en dedikeret server fra vpspro.dk. Disk hastigheden på denne var så ringe at hjemmesiden/sql'en absolut ikke ville kunne køre tilfredsstillende. Det var jo ikke lige det jeg havde forventet af en opgradering. Det viste sig imidlertid også bare at være et produkt videre solgt fra hosteurope.de. Altså en server i tyskland som også har nogen længere svartid end en server i danmark. Efter at have gransket hosteurope.de faldt jeg så over deres VPS'er. Bestilte en stor VPS med 16gb ram, mange kerner, masser diskplads. En kæmpe VPS! Endnu engang må jeg sande at have brændt nallerne da VPS'en på ingen måde leverer varen. Disken er møj sløv igen. Siden har nu kørt to dage og bryder ned i dag med en kerne på 100% og en side som er ubrugelig pga. svartider.

Derfor søger jeg erfaringer fra jer. Helst gode :)

Hvad bruger i og hvordan performer de?

Tilbud på hosting tages til efterretning men der skal være mulighed for at afprøve produktet uden binding.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kig efter en Cloud VPS. Der kan du opgradere enkelte ting uafhængigt af hinanden. Så hvis du løber tør for RAM, tilkøber du bare lidt mere, uden at skulle opgradere alt andet.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan ikke tilbyde en prøveperiode da vi skræddersyer VPSerne efter behov.

Vi har ikke små low end VPSere som så mange andre men har derimod rigtige mange kunder på skræddersyede VPS løsninger der er hostet her i DK og du kan få en hvilken som helst konfiguration du ønsker.

Send en mail til salg@redhost.dk med de specs du ønsker så sammensætter vi et tilbud til dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Har du overvejet at kigge på dine SQL forespørgsler og se om disse kan optimeres, fremfor bare at sætte en større maskine op?
Performencemæssigt kan der tit hives rigtig meget der.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

crein:
Jeg er måske på udkig efter noget som ikke eksisterer. Jeg skal bruge en seriøst VPS eller dedikeret server uden at jeg skal betale som om det var facebook jeg skulle hoste.

Hej Crein.

Hvad er budgettet ca.  ?

Det lyder som om du leder efter noget med en høj clockfrekens og SSD-storage.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Dragør
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 30
Fra  SpeedyAutoparts ApS Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Ja bestemt. Det ene udelukker ikke det andet :)

Noget af min sparsomme tid om aftenerne bliver blandt andet brugt på at optimerer både kode og sql kald. Dermed ikke sagt at der ikke er plads til forbedringer. 

Fra Dragør
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 30
Fra  SpeedyAutoparts ApS Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige koster vores løsning ca. 7000kr ex moms om året. De dobbelte er inden for budget.

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tjek meebox ud - De har cloud servere.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

I de virksomheder jeg er involveret i bruger vi dedikerede servere fra Hetzner.

Hvis du gerne vil have masser af ram og hurtige diske, kunne deres EX40-SSD server, sagtens være noget for dig, og så er det stadig til rimelige penge.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)