Jeg har en tom butik til leje, hvis der er interesserede. 42 kvm. på Vestre Ringgade i Århus. V. krydset paludan-Müllers vej og Vestre Ringgade v. Handelshøjskolen, universitetet og Storcenter Nord. Der er tilhørende parkering (1 plads).
kr. 3800 om måneden excl. el, varme, vand og forsikring af indbo.
Æv, nej der er desværre ikke køkken. Det er en ganske almindelig butik. Der har godt nok været isforretning / mejeri i den engang i 60'er/70'erne, men jeg tror afløbene er plomberet (omend ikke med permanent plombering).
Hvis det har interesse er jeg da villig til at finde ud af hvor nemt et køkken kan stables på benene?
Jeg undersøger lige sagen. Jeg synes dog at kunne huske nogle regler ang. udluftning som gør at "lugten" fra en sådan sandwichbar (altså køkkenet) skal føres op over taget og da der er 3 etager ovenover, kan det godt være jeg "knækker halsen" på det punkt. men jeg vender ASAP tilbage.
Hmmm, det tager lidt tid med de tilladelser fra kommunen ang. ændring af afløbet, men endnu intet svar! Som tidligere lovet vender jeg tilbage når der foreligger noget konkret, hvis det altså stadig har interesse efter al dennne tid.