Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde samarbejdspartnere / Sponsorer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet siden www.begravelsepriser.dk, og havde håbet at forbrugerrådet ville være interesseret i at sponsorere siden eller hjælpe med markedsføring. Det er jo noget der kommer forbrugerne til gode, og forbrugerrådet varetager forbrugernes interesser.

Jeg har skrevet til dem og de svarede følgende: "Vi er en uafhængig organisation, og kan desværre ikke støtte dit foretagende – hverken økonomisk eller ved markedsføring"

Har i nogle bud på andre instanser/organisationer jeg kan kontakte? 

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 10:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke se hvorfor du mener at de bør støtte dit site. Det er jo bare en side til prissammenligning ligesom hundreder eller tusinder af tilsvarende sider. Forbrugerrådet varetager forbrugernes interesser ja, men det er ikke det samme som at de smider penge efter kommercielle websites bare fordi de sammenligner nogle priser.

Jeg tror godt du kan skyde en hvid pil efter at få støttekroner til dit projekt. Hvis du gør, så sig endelig til, så kan jeg spytte sådan et site ud dagligt og leve af de støttekroner de indbringer.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:17

Tror der sidder RIGTIG mange herinde med alverdens pris sammenlignings sider er lytter kraftigt med hvis du kan få støtte kroner til sådan et projekt, tror jeg også du kan glemme.

Det skulle være i form af at vise at der er en indtjenings mulighed, og så samarbejde fx med en herinde fra der er super skarp på SEO, linkbuilding osv for XX % af overskudet.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 11:20

Har også skrevet eller hjælp til markedsføring, så de kunne linke til den eller have den med i en artikel eller lign. Sidste år havde de en artikel om netop dette emne, og her tænke jeg de kunne nævne mit site. Jeg havde ikke forventet at få en million kroner i hånden så jeg bare kunne læne mig tilbage.

Måske er der en pulje af penge i sted hos en organisation man kan søge?

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)