Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DealSider

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi overvejer at lave noget "tom" omsætning igennem en Deal side, men hvor får man mest fokus på sine varer?

Mvh

Martin

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring med dealsites er at kunderne går efter en billig pris og næste gang de skal bruge en vare af den samme art, så kigger de igen efter det billigste tilbud.

Tror ikke man får opbygget kundekreds eller positiv branding gennem dealsites generelt.

Men har du en vare du bare skal have skudt af, så er dealsites en udmærket salgskanal.

De bedste hilsener

Finn

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Finn!

Jeg har coachet en del mindre virksomheder som har haft annoncer og tilbud i hos sweetdeal, takeoffer, deal og hvad de nu ellers hedder – og resultatet har stort set været det samme:

De har solgt en masse vare/services til ½ pris + de har haft noget administrations bøvl… og ingen af dem har set nogle af kunderne igen.

 

Jeg vil vove og påstå at 90% af dem der benytter deal sider er tilbudsjægere, som du ikke vil se før dit næste deal-tilbud.

 

Du skal altså ikke benytte deal tilbud for, at få faste kunder ind i ”butikken”

 

Mvh Thomas

 

 

Ps. God og flot webside du har. 

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Vi er igang med at udarbejde et "dealsite" udelukkende med fokus på gavekort til butikker og webshops.

Vi er stadig igang med udviklingingen men forventer at være klar til launch indenfor 6-7 uger fra dags dato.

Du kan læse om hele konceptet, tankerne bag og meget mere i dette interview fra Trendsonline:

http://trendsonline.dk/2013/08/15/kob-og-saelg-ubrugte-gavekort-pa-cardfever-dk/

Vores hjemmeside finder du her: http://www.cardfever.dk, og du kan finde os på facebook under http://www.facebook.com/Cardfever 

Hvis det har interesse er du meget velkommen til at skrive en privat besked til mig Smile

Mvh  

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Jeg havde ellers rettet teksten, men amino ændrer åbenbart ikke automatisk linket også :-( 

Tak for rettelsen Smile

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

undskyld jeg lige blander mig her. Jeg vil bare høre hvad prisen ca. er på såen et deal-site. her tænker jeg blot på programmeringen. Jeg er godt klar over man skal bruge en del penge på varer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver meget mere information for at kunne besvarer dit indlæg!

- Hvilken platform?

- Template, unikt design?

- Smarte ekstra funktioner?

Derudover afhænger overstående også i om i skal bruge 1200 kr på webhosting eller 4000. Smile 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget vel!

Så lad mig spørge på en anden måde. Hvad koster det billigste deal-site man kan lave med mulighed for opgradering fremadrettet? Er det noget du selv programmerer simon, og hvis det er tilfældet kan man så få lov at se et par eksempler?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Med udgangspunkt i de priser der til tider er herinde vil jeg sige en små 5000,- kr, men så er det også en wordpress løsning på billig hosting osv Smile

Du kan se mit eget projekt i posten længere oppe. Vi er stadigvæk igang med udviklingen, men du kan se vores preview side, og derudover har vi postet et billede af vores annoncemarked som det ser ud lige pt på vores facebook side Smile

Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)