Hej det jeg ville hører om der hvordan kan man få finde kunder indenfor transport branchen da jeg selv synes jeg kører med nogen utrolige gode priser og fra dag til dag
nej self er pris ikke alt men mine priser synes jeg det okaii.. og så er det for dag til dag. ellers ekspress kørsels. og senere hen bliver det fra dag til dag til Jylland og fyn osse men det først når der er nok kørsels.. men har som sagt har jeg ikke startet op endnu da jeg skal finde kørsels før jeg kan starte...
simom er det kun flytteopgaver?? da det ikke er en liftbil jeg kommer til at kører rundt i men en vw transit den er så okaii stor men ikke lige så stor som en liftbil. men har de da flytteopgaver hver dag eller?
det jeg ledte meget efter er fragt af pakker og paller. på sjælland
simom er det kun flytteopgaver?? da det ikke er en liftbil jeg kommer til at kører rundt i men en vw transit den er så okaii stor men ikke lige så stor som en liftbil. men har de da flytteopgaver hver dag eller?
det jeg ledte meget efter er fragt af pakker og paller. på sjælland
Nu hader jeg selv sure opstød... Men helt ærligt ikke, så kan jeg sgu godt forstå du ikke har mange opgaver, med den indsats det ser ud som om du gør...
Du efterspørger nogen muligheder for at få opgaver, Simon ligger en reference til dig som du kan ringe op og hører om muligheder. Så kan du da som minimum tage røret og ringe derud og se om der måske var noget der passede til dig, i stedet for at stille 30 spørgsmål til henvisningen....