Jeg er på udkig efter et arbejde indenfor det administrative felt og vil derfor høre, om der er nogen som har behov for en deltid/fuldtidsmdarbejder? Jeg er bosat i KBH. Jeg kan fortælle lidt om mig selv: Jeg er uddannet som Administrationsøkonom, som er en kortere videregående uddannelse, hvor jeg har beskæftiget mig med følgende fag: Organisation, kommunikation, Administration, Samfundsfag, Økonomi og jura inden for henholdsvis forvaltningsret og personalejura. Herudover er jeg i gang med at uddanne mig som Administrationsbachelor, som jeg afslutter januar 2014. Jeg har erfaring indenfor løn og administration, hvor jeg har beskæftiget med med Dataløn. Herudover har jeg stor kendskab til Danløn. Jeg har årelang erfaring indenfor kundeservicebranchen, hvor jeg har rådgivet virksomheder og personer. Herudover har jeg arbejdet med mersalg og fastholdelse af kunder. (Er dog ikke interesseret i en stilling, som mødebooker eller salgskonsulent). Mine interesser er indenfor kontorområdet, evt. indenfor noget løn, administration, jura og/- eller som kundeservicemedarbejder. Yderligere informationer kan fås over pb. |
Søger arbejde
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)