Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed og fri telefon

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Ja, det var det jeg tænkte og ud fra den svævende ordlyd skal der nok komme nogle sager i fremtiden, for hvad er forskellen på hovedfunktionen i en Galaxy Tab med 7" skærm og en Sony Xperia Z Ultra med 6,8" skærm?

jeg er ret sikker på at skat vil skille der hvor man kan ringe og modtage opkald via et telefonnet - uanset hvad det er for en størrelse vi taler om

Kommer der en Ipad med sim kort og mulighed for at ringe op direkte uden det sker via internettet - så vil skat se det som en telefon. Mere kompliceret end det tror jeg ikke skat gør det for sig selv?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:43

Cookie - John Hannover:
Kommer der en Ipad med sim kort og mulighed for at ringe op direkte uden det sker via internettet - så vil skat se det som en telefon. Mere kompliceret end det tror jeg ikke skat gør det for sig selv?

Jamen Skat skriver jo selv at Galaxy Tab sidestilles med en PC og den fås jo i en udgave med simkort, der understøtter tale og sms via både 2G og 3G.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:54

Ja det vidste jeg ikke, men må jo så tro, at enten er de ikke klar over at den fås i udgaver som understøtter helt almindelig telefoni, jeg ville nu nok spørge dem inden jeg stolede på det gælder en udgave med sim kort der kan bruges som helt almindelig telefon faktisk?

At det bare skulle være størrelsen lyder for mig ganske mystisk - sjovt hvis nogen ville høre skat direkte om de fastholder at man frit kan ha en lille tablet med fuldt normal telefoni (via telefonnet og ikke internet) - 

teoretisk kunne forklaringen være at den er for stor til alm telefoni som hovedbrug - så jeg tror du har ret I at de ikke sætter en i skat selv om den er med simkort - sjovt - de må skulle være på mærkerne for så skal det jo kun være størrelsen der afgør det for dem - Tak for orienteringen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)