Dit tema er lige nu sat til at bruge et baggrundsbillede på følgende sti: http://diamondclothes.dk/themes/prestashop/billeder/diamond_clothes_bg.jpg Der er dog ikke noget billede i den mappe, der hedder "diamond_clothes_bg.jpg", men hvis du uploader et, i dette format, med samme navn, vil det automatisk blive baggrunden på hele siden - det vil dog også betyde selve indholds delen af siden. |
Billede som baggrund i Prestashop?
generic style ************************************************************************************************ */ body{ font:normal 11px/14px Arial, Verdana, sans-serif; color:#222; background: #ddd url("baggrund/billeder/"/diamond_clothes_bg.jpg) repeat; } body.content_only { background:#333333 Lige nu ser det sådan her ud? Mit tema hedder "baggrund" og mit billede hedder "diamond_clothes_bg.jpg" Ved ikke hvad det er som skal ændres? |
Ud fra hvad jeg kan se på siden har du følgende linje i din global.css: background: #ddd url(../billeder/diamond_clothes_bg.jpg) repeat; Hvis du sørger for at dit billede ligger i folderen "billeder" skulle det virke, med ovenstående syntax. |
mit billede "diamond_clothes_bg.jpg" ligger i mappen "billeder", men det virker stadig ikke?? |
Umiddelbart ser det ud til at det aktive tema hedder "Pestashop", og er lokaliseret på stien: http://diamondclothes.dk/themes/ Mit gæt vil være at du enten har glemt at aktivere dit eget tema, eller at du har glemt at slå casche fra, så siden ikke umiddelbart reflekterer dine ændringer. |
Jeg ved jeg har gemt mine ændringer, så det må være det sidstnævnte som skyldes problemet?? Tak fordi du gider at hjælpe mig, det sætter jeg stor pris på :-) |
YEEEEEEEEESSSS, jeg fik det til at virke. Jeg prøvede bare at gemme mit billede i mappen img i stedet for mappen billeder? Også ændrede jeg selvfølgelig kode derefter også virkede det?? mærkeligt men SUPER FEDT :D Men tusind tak for din hjælp, det er jeg meget taknemlig overfor!! :-D |
Spøjst.. Måske noget med rettigheder på "billeder" mappen? - Men fedt du fik det til at virke :) |