Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man tage penge for info om hvordan man laver regnskab

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47199
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Med tanke på SMBA tråden hvor du stensikkert skriver noget forkert, så skal du være meget sikker på de ting du vil tage penge for vedr. bogføring, for du vil jo når du tager penge for det, helt givet kunne ansvarsforfølges, hvis noget er galt.

Ellers synes jeg bare det er at forsøge - hvis ikke du får betalende nok, så må du overveje at lave affiliate eller få nogen til at reklamere direkte på siden, regnskabsprogrammer o.l.

vh

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 16:07

Cookie - John Hannover:
Med tanke på SMBA tråden hvor du stensikkert skriver noget forkert, så skal du være meget sikker på de ting du vil tage penge for vedr. bogføring, for du vil jo når du tager penge for det, helt givet kunne ansvarsforfølges, hvis noget er galt.

undskyld har du bare et eller andet imod folk, du har også sagt at JAcob Rue er forkert på.

Folk kan tage fejl. 

men Kære John du er måske ufejlbarig???????

Jeg er ikke jura uddannet og det med SMBA tråden, kan være en misforståelse. fra min side skat skriver jo jura sprog og ikke dansk.

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47

Hansen:
Jeg er ikke jura uddannet og det med SMBA tråden, kan være en misforståelse. fra min side skat skriver jo jura sprog og ikke dansk.

Regnskabsteorien bygger også på jura......Big Smile

Men bortset fra det Hansen - så spring ud i det. Ideen er udmærket og jeg tror helt sikkert der er et marked for det. Det afgørende er pædagogisk god præsentation kombineret med det visuelle.

Prøv det - markedet er der!Yes

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 22:15

Henrik Koudahl:
Men bortset fra det Hansen - så spring ud i det. Ideen er udmærket og jeg tror helt sikkert der er et marked for det. Det afgørende er pædagogisk god præsentation kombineret med det visuelle.

Prøv det - markedet er der!Yes

Jeg har tænkte mig at lave videoer step by step. 

Regner med at prisen vil ligge i området 50-100kr pr. video.  

Jeg vil sige at nu har jeg været på HG 1år og får 12 i erhvervs økonomi på D og skal op på C her inden længde. 

Så lige bogføring skulle jeg havde rimelig styr på.

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47199
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:23

Hansen:
men Kære John du er måske ufejlbarig???????
nej da - jeg laver desværre fejl - men problemet bet erliver hvis du vælger at tage penge for din rådgivning OG så kommer til at tage fejl, for så risikerer du jo at folk der har fået forkert får vil ha erstatning - det var kun det punkt. Det var helt samme til Jacob Rue - det er usmart at være advokat og svare forkert - mere usmart end at være cookie- men aller mest farligt er det, hvis man tager penge for rådgivningen, for så kan man lettere retsforfølges for fejl - kun det jeg ville advare dig imod vh

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)