Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

takkebrev i sendt ordre

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg er i gang med at få min webshop færdig og har nu fået en ide til når jeg sender mine varer ud til kunderne.

jeg vil i varerne ligge et slags takkebrev til kunderne. er der andre der har prøvet eller gør det?

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 21:11

Hej Cillebb,

Jeg vedlægger et "takkebrev" ved hver ordre.

I korte træk er det en Tak for ordren, håber forløbet har været tilfredsstillende, du kan altid kontakte mig, håber du vil bruge et par minutter på en trustpilot anmeldelse seddel.

Ved ikke om det giver flere anmeldelser, men synes det har en god signalværdi.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 21:14

Okay samme tanke jeg har. Det må da give lidt pluds hos kunderne at de får et lille brev med istedet for bare det de har bedt om :-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:15

Jeg handler hardware fra en tysk butik, og der ligger altid en lille 1 kr pose haribo i kassen sammen med en tilbuds seddel og mener også et tak for ordren - En lille detalje, men det er da en ting som man husker :-) ...

Måske et tak for ordren + 10% rabat kode på næsten ordre eller lign, evt for en trustpilot anmeldelse ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 21:20

Sjovt med en haribo pose! Men har tænkt at sige 10% på næste ordre hvis de give en kunde anmeldelse på hjemmesiden ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 09:44

Vi vedlægger en lille lynlåspose med mit visitkort og to stykker chokolade..
Det er en lille ting som ikke koster meget, men vi kan se, at mange kunder nævner det når de anmelder os på trustpilot "tak for chokolade".

Og skulle der være nogen problemer med en ordre er kunderne glade for at have en bestemt person de kan spørge efter, hvis de f.eks. er kommet til at bestille en forkert størrelse eller lign.

En helt personlig hilsen tæller nok mest - et håndskrevet kort f.eks. - men når du kommer godt i gang og skal sende mange pakker hver dag, bliver det måske lidt for meget tid at bruge på at pakke hver ordre.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 10:43

Jakodan.dk:

Vi vedlægger en lille lynlåspose med mit visitkort og to stykker chokolade..
Det er en lille ting som ikke koster meget, men vi kan se, at mange kunder nævner det når de anmelder os på trustpilot "tak for chokolade".

Og skulle der være nogen problemer med en ordre er kunderne glade for at have en bestemt person de kan spørge efter, hvis de f.eks. er kommet til at bestille en forkert størrelse eller lign.

En helt personlig hilsen tæller nok mest - et håndskrevet kort f.eks. - men når du kommer godt i gang og skal sende mange pakker hver dag, bliver det måske lidt for meget tid at bruge på at pakke hver ordre.

Jeg elsker at få chokolade fra jer Jakodan! :-) Det er sgu' dejligt når jeg står og pakker det ud jeg har fået tilsendt, så kan jeg lige nyde lidt chokolade! :-D

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 10:44

øv jeg fik ellers intet chokolade i min bestilling... Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det rigtigt?! Så er der en på lageret der skal have skældud :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 10:51

Jakodan.dk:
Er det rigtigt?! Så er der en på lageret der skal have skældud :)

ja det er rigtig, men nu ved jeg jo at i gør det, så giver det stadig lidt gode plus point ;-) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)