Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forretnings mulighet - New business oppurtunity...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!



Jag heter Markus Eriksson och jag fann detta forum via en vän och syns det verkar vara ett gott forum. Jag håper att det är ok att jag skriver detta inlägg här då jag till vårt framgångsrika team söker kontakt med danska ledare  som är redo för en ny utmaning och villiga att arbeta hårt. 


 


Jag arbetar med ett nystartat svenskt företag som heter Entertainment Express Extreme Nordic AB. Företaget är grundat av och leds av personer med goda meriter från svenskt och internationellt näringsliv. Företaget startade 1 december 2004 i Sverige och öppnade för kunder i Sverige den 18 april 2005. Se Internet: www.homeexpress.com som är vår kundsite. Vi har fått en mycket bra start med meget god kundtillströmning redan de första dagarna. Produkter är DVD-film och TV-spel (idag) samt hemelektronik och musik (inom kort).


Detta företag kommer under den närmaste tiden till att etablera sig i Danmark och jag söker nu personer som vill starta upp en business med detta företag inom Home Entertainment. Företaget marknadsför sig på fem olika sätt; 1. Annonsering i aviser, TV och Internet 2. Kund som finner kund 3. Internetbutik 4. Direct sales 5. Network marketing.



Företagets vision är: Home Entertainment mer tillgängligt för ALLA hushåll i Skandinavien, Europa och World wide. Målet är att inom ett år finnas i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.



Jag söker dig som vill vara med och bygga upp ett nytt företag, som är villig att arbeta hårt och som gillar utmaningar med mycket goda inkomstmöjligheter.



Jag kommer till att besöka Danmark vid flera tillfällen under april-maj för att träffa intresserade personer och presentera möjligheten för dem och se om de passar för möjligheten och om vi passar för dem.



Om du är intresserad av ett sådant möte vänligen kontakta mig snarast på markus.eriksson@advenire.se eller telefon +46708841143.



Med vänliga hälsningar,



Markus Eriksson



Jag har även skrivit engelsk version nedan ifall något är oklart med min svenska



**** English version





Hi!



My name is Markus Eriksson and I found this forum through a friend and it seems like a good forum. I hope it is ok to put this post here as I am for our succesful team looking for contacts with danish leaders who are open for a new challenge and willing to work hard.



I work with a newly started swedish company named Entertainment Express Extreme Nordic AB. The company is founded by and led by people with excellent merits from swedish and international business life. The company started on the 1st of december 2004 and opened for customers in Sweden on the 18th of april 2005. Se our customer website www.homeexpress.com. We have had a very good start with plenty of customers signing up already in the first few days. Products are DVD-movies and TV-games (today) as well as home electronics and music (available shortly).



This company will within the next couple of months establish itself on the danish market and I am looking for persons who wish to start up a business with this company within Home Entertainment. The com

Tilmeldt 12. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige præcis sådan et indsalg vil jeg kalde en flaskepost fra en lykke rider.
Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Ja FLP ved man hvad er, helt enig.
Du gør i andre indlæg meget ud af saglighed og ærlighed.
Hvordan kan du så kommentere Markus´indlæg som du gør. Kender du ham?
Ja nu er EE jo et overstået kapitel, og vi er mange der gerne ville kende sandheden bag, og finde ud af hvad det var der gjorde udslaget, men det ved du måske?
 
Mvh
Per
 

 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)