Få en QR-kode på din hjemmeside eller brug den til visitkort, reklame og markedsføring. Til din hjemmeside vil jeg anbefale at få lavet en QR-kode, der fungerer som et visitkort. På den måde kan folk der besøger din hjemmeside let komme i kontakt med dig på et senere tidspunkt. Forskellige eksperter anbefaler at man kommer med på trenden med QR-koder og derfor har jeg valgt at hjælpe dem, der måske ikke er så stærke i kodning af hjemmesider, så de også kan være med på vognen. Scan koden herunder med din smart-phone og kom direkte til tilbuddet :-) Du kan også bare gå til tilbuddet om en QR-kode til hjemmesiden her! Selve oprettelsen af QR-koden er gratis og jeg udfører det blot som en service for at du kan spare tid. Jeg sender også QR-koden direkte til dig, så du kan bruge den på visitkort, i markedsføring eller nyhedsbreve. Håber der er nogen der kan bruge tilbuddet :-) Venlig hilsen Jens Andersen - JAWE3 |
Mangler du en QR-kode på din hjemmeside eller dit visitkort?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)