Kære alle, Jeg søger en erfaren softwareprogrammør med et stærk projektleder-talent og mod på at deltage som Partner (med ejerandel) i et spændende start-up inden for en forretningssoftware SaaS-løsning til kunder i Danmark og udlandet. Det er underordnet, om du er under uddannelse, nyuddannet eller en gammel rotte i faget - om du er i arbejde eller jobsøgende. Det vigtigste er, at du er sulten efter succes og gerne vil være herre i egen butik samt at du har de rette kompetencer, og at vores kemi passer. Ideelt har du erfaring med at programmere i fx SAP, Oracle, e-conomic eller andre ERP-systemer og en grundlæggene forståelse for regnskab og finansielle termer (resten skal jeg nok lære dig Du forventes at levere hårdt arbejde uden løn i udviklingsfasen (6-12 måneder) - enten på fuldtid, deltid eller om aftenen og i weekenderne "efter arbejde", hvis du ikke ønsker at opgive din månedsløn lige med det samme. Til gengæld får du en fornuftig ejerandel af virksomheden, da dette skal være en win-win for os begge. Du skal være bosat i Kbh - gerne centralt. Jeg forventer ikke selv at sige mit gode job op, før vi er nået langt i udviklingen og kommet tæt på betalende kunder. Jeg er ligeledes åben over for at outsource visse dele af "programmeringen" til eksterne til off-shore lande, hvis det giver mening, men forventer, at du er tovholder på programmeringen. Der er p.t. kun mig som den anden partner. Dette kan ændre sig med tiden. Jeg har 10+ års tung konsulentbaggrund inden for den relevante branche fra fem lande og har et internationalt netværk, som kan hjælpe med at få løsningen ud til kunderne i omkring 10 lande allerede første år. Dette er internationalt et meget skalerbat produkt. Hertil kommer et par stærke (og relevante) kompetencer er ligeledes identificeret til advisory board. Jeg er i dialog med en række pengemænd, men jeg ønsker at udvikle og få kunder på produktet, før vi tager eksterne penge ind, da det sikrer bedre vilkår. Hvis ovenstående lyder interessant, bedes du sende dine kontaktinfo, og jeg tager kontakt til dig med henblik på evt. videre dialog og flere detaljer om selve løsningen. Trolls og typer med negativ attitude bedes venligst holde sig langt borte... Dbh "Iværksætter2100"
|
Nyt spændende SaaS start-up - dygtig programmør søges som Partner
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)