Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige professionelle webløsninger med mere!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er i gang med at skabe mig en håndfuld referencer til brug i eventuelt fremtidige planer, sælger jeg et par billige web-løsninger til både private og virksomheder som har en drøm om at få en flot og attraktiv hjemmeside, hvad enten det er en profil, selvstrikket ide eller en webshop.

Jeg kan tilbyde en Webshop opsat i WooCommerce eller Prestashop med enten selvvalgt tema med små rettelser eller et helt unikt design.

Jeg opsætter gerne en Webshop med et pænt standard tema, samt evt. selvvalgt banner, logo, farveskema og små rettelser, samt
introduktion og support for 2999,-.

Vil du skille dig endnu mere ud og har brug for et unikt design efter dine ønsker, tager jeg 5999,-.

Alle tilbud inkluderer:
- Ubegrænset antal varer, varianter og varegrupper.
- Ubegrænset antal undersider, billeder, album ja alt hvad der kan fyldes på en hjemmeside.
- Simplificeret selv-administration af løsningen efterfølgende alt efter ønsker.
- SEO optimering så din side ikke drukner i masserne.
- 1 Måneds support og hjælp.
- Og meget mere!

Jeg lukker ikke en opgave før alle er tilfredse, og kan altid hjælpe med små rettelser skulle der komme noget efterfølgende :)

For flere detaljer eller spørgsmål omkring mine tilbud eller kompetencer da smid mig en besked her på Amino eller
på rasmuspriv@gmail.com 

//Rasmus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)