Skriver dette indlæg for at undersøge muligheden for at gå flere sammen om et erhvervslokale i København Ø. Vi har et lokale i kikkerten men kan ikke bruge/har ikke råd til samtlige 200 m2 selv. I lokalet der ligger i stuetage i "pakhus/baghus" ejendom, er der bla. mulighed for at etablere arbejdspladser skiftende udstillinger/showroom mindre lager mm. lad mig høre fra dig hvis du er intersseret, så kan vi måske i fællesskab finde frem til den perfekte base for vores virksomheder. Lokalet er ikke velegnet til mad, industri, storproduktion og lignende.
Iøvrigt vil jeg forslå Amino at dette forum i stedet får sin egen børs ala "virksomhedsbørsen" med hovedfanerne udlejes/sælges/søges fordi det efter min mening kan være svært at vurdere aktualiteten i indlæg. Eksempelvis kan man jo være meget aktiv i starten af en søgning uden efter længere tid at have fundet det rigtige eller blot gå kold i projektet. I en børs kan uaktuelle anonncer slettes og aktuelle bibeholdes
Jeg leder efter omkring 50 m2 lager lokale - jeg sælger legetøj over nettet og har brug for lager. Har brug for at komme hver anden dag eller hver dag, og pakke pakker.
Jeg kunne så godt være interesseret, jeg bor selv på Østerbro, kan du regne dig frem til en husleje for 50 m2 eller hvad kvardratmeter prisen er, hvis jeg synes at prisen er ok, vil jeg gerne komme og se det.
Hej Christian
Jeg søger for tiden plads til tre skriveborde, adgang til mødelokale osv. nord for København - men visse områder af Østerbro kan også komme på tale. Kan du ikke oplyse gadenavnet eller i det mindste en nærmere angivelse af området. Tak.
Hilsen Torben
Lokalet er beliggende på ydre Østerbo mellem Nørre Allé og Lersø Park Vej. Vi arbejder i øjeblikket med en løsning der sagtens kunne indbefatte plads til 3 arbejdspladser. Hvad laver din virksomhed?
Hvis du stadig er intersseret kan du sende PM med kontaktoplysninger så skal jeg give dig et ring snarest