Jeg har netop udsendt dette nyhedsbrev http://danacord.createsend5.com/t/ViewEmail/r/1CA207C9CF3900992540EF23F30FEDED/70E03D34E788ACA94BD7C9066BE4161D Stilen er umiskendelig Danacords, for sådan har de seneste mange nyhedsbreve set ud. Jeg vil blive meget glad for generel feedback om layout, indhold, overskrifter m.m. At plukke blandt de hundredevis af nyheder er vanskeligt, selv med 34 års erfaring. Hvad sælger og hvad sælger ikke, men uanset om vi har medtaget de rette produkter eller ej, er det jo i høj grad et spørgsmål om hvorvidt vort nyhedsbrev er salgsmæssigt sat rigtigt op. Der bliver solgt på baggrund af nyhedsbrevene, men ikke så meget som vi kunne ønske os. Derfor er vi meget modtagelige for kritik og gode råd til ændringer. Husk dog på, at vort kundesegment er placeret i +50-gruppen, ikke har meget computererfaring og er ... ummm ... temmelig konservative |
Jeg synes, det ser fint ud. Det er forudsigeligt, men det gør nyhedsbrevet nemmere at læse og finde rundt i.
Nederst står der: "Danacord importerer flere hundrede udenlandske labels og den mange nyheder (ofte over 100 om ugen) kan være vanskelige at følge med i og der er mange spændende ting imellem, kan vi hilse at sige."
Ret "den mange nyheder" til "de mange nyheder".
Endvidere er sætningen meget lang. Mit forslag lyder: "Danacord importerer flere hundrede udenlandske labels - ofte over 100 om ugen. Det er mange nyheder at skulle følge med i, men til gengæld er der meget spændende indhold, kan vi hilse at sige."