Hej Aminoer, ja gode råd er dyre nu! Vores firma har været nød til at skifte navn pga vi er blevet international og havde et Æ i navnet. Vores facebook side har 3532 Likes og som det ser ud kan jeg læse mig frem til, at man ikke kan ændre navnet på siden hvis man har over 200 likes. Jeg håber meget nogen kan hjælpe! |
Spørgsmålet er om du starter forfra på andet end et tal, du dybest set er blændet af(?)
Fortæller man til folk ved en fest, at festen fortsætter på en ny adresse er ligningen ret simpel. Dem der går med har lyst til at feste videre. Dem der ikke gør, de gad nok ikke alligevel.
Start ny side. Fortæl om processen, og giv folk ordre om at flytte, samtidig med at fortælle hvilken værdi der er ved at flytte til den nye fest. Det svarer til en tarmskylning. Du kommer af med de tomme kalorier, og det ubrugelige fanbase der havde hobet sig op, som hober sig op på alle vores facebooksider.
Annoncer er vejen frem for at sikre at alle nuværende har fået besked om den nye fest.
... sidste udvej, hvis du VIL holde fast i tallet (inkl. tomme kalorier kunne være at kontakte f.eks. Komfo, som via fast tilknyttet kontakt i Facebook kan ændre med navneændringen, hvis du hoster et budget op til annoncering i den rigtige størrelse)
Se videoen her, for at få flere ord på den sag
Held og lykke/Biggs