Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Backup - hvad skal man vælge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og skal vælge en online backupløsning til en mindre virksomhed

Det behøves ikke være den vilde forkromede løsning, men det skal bare virke.

Derfor er de eneste krav også at det skal være hos en udbyder, som jeg ved, der eksisterer imorgen, og der skal være mulighed for dansk support.

Har i gode erfaringer med nogen?

/Simon 

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 20:58

Hej Simon,

Kan anbefale Dansave (http://www.dansave.dk).

Bruger dem selv til min virksomhed. Fungerer 100%.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:13

Hej Joomla

De ser også meget pålidelige og troværdige ud. Fine anmeldelser på trustpilot

I tilfælde af at der sker en konkurs, hvordan er man stillet med hensyn til sine data? - nogen som kan svare på det

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 21:35

Hej Simon

Der er også en løsning du selv står får.

Hvis det "kun" er på din webserver og du bruger Joomla kan jeg anbefale Akeebabackup.

Den kan indstilles så du gemmer din backup på en anden server eller dropbox, eller du manuelt henter det ned til din egen computer.

Jeg bruger det selv på de løsninger jeg har og flere af mine kunder bruger den. 

Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Fra  SH Nordic Skrevet kl. 22:23

Hej Simon,

SH Nordic, som jeg repræsenterer, sælger hostede løsninger herunder bl.a. remote backup. 

Du stiller spørgsmålstegn ved, hvordan du er stille hvis din hostingleverandør går konkurs. Det er et fornuftigt spørgsmål at stille og mange af vores kunder stiller netop det spørgsmål inden de skifter. Vi har taget den forholdsregel at der særskilt er stillet midler til rådighed således at driften kan forsætte 2 måneder efter virksomheden skulle være gået konkurs. Dermed har du som kunde mulighed for at skifte leverandør og nå at få dine data ud. Vi er ligeledes forpligtet til, gennem vores standard kontrakter, at hjælpe kunder videre hvis de ønsker at skifte leverandør, men også i tilfælde af konkurs. 

Det er bare en af de få foranstaltninger som adskiller SH Nordic fra vores konkurenter.

Kontakt mig gerne hvis du ønsker at høre mere om remote backup, og hvad vi eventuelt kan gøre for dig :-)

/ Anders

as@sh-nordic.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)