Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på et "webshop" affiliate-site?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola Aminos

Hvis man laver et affiliate-site ud fra en webshop-lignende skabelon, med en masse produkter, produktkategorier osv., hvordan bør man så gribe SEO-delen an? 

Jeg går ikke ud fra, at man bør/behøver at skrive lange Halfdan-agtige-2000-ords-artikler på hvert eneste produkt? Og hvor lange tekster bør man skrive i produktkategorierne? 

Jeg tænker bare lidt, at jo mere tekst man smadrer ind over det hele, desto længere og længere væk gemmer man sine produkter?

På forhånd mange tak for hjælpen Smile.

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Selvfølgelig skal man ikke skrive "Halfdan-agtige-2000-ords-artikler" på alle sine produkter, men unikke produkttekster som kommer godt omkring skader bestemt ikke - bare sørg for at holde dine CTA knapper synlige og altid indenfor rækkevidde.

Derudover kan du have tekst under dine forside produkter, på kategori sider (kan evt skjules lidt og udvides en lille smule med jQuery ;-) ) 

Derudover kan du selvfølgelig lave nok ordenlige landingpages, sitemaps osv.

Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det fantastisk, at jeg har fået tildelt et helt udtryk. Jeg siger mange tak, venner! :-D

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

@Halfdan - What to do? ;) Tror det er lidt for sent for dig, at slippe af med alle de forskellige ting, du efterhånden har tilegnet dig :P.

@Simon - Tak skal du have! Nu nævner du jQuery i forbindelse med kategorisider - Jeg går ud fra, at det betyder de der "more tags" / "læs mere" tingester? I så fald, så ved jeg ikke rigtigt, hvordan man laver html i kategorier? Umiddelbart er der ikke sådan én html-del, man kan tabbe over i, når man redigerer kategorier i WordPress, ligesom der er, når man redigerer normale indlæg/sider.

Håber min forvirring/spørgsmål giver mening? Og igen, tak :)

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Kan du sende en privatbesked med din side? Så er det lidt nemmere at give et kvalificeret bud, men jeg tænker på "læs mere" tags - ja :-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)