Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter søger studiejob i Aalborg

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle jer Aminoer,
jeg starter på AAU (Aalborg Universitet) her d. 30/8, hvor jeg skal læse eksportteknologi. Til dette søger jeg derfor et studiejob, i Aalborg, til at supplere min SU. Jeg har selv 2 mindre virksomheder, men da jeg ikke trækker penge ud af dise, men derimod bruger pengene på at udvide hele tiden, så har jeg brug for et job med stabil løn ved siden af.

For at fortælle lidt nærmere om det, så søger jeg et studiejob - gerne i en ungdommelig virksomhed eller butik - her i Aalborg. Jeg søger ikke noget specifikt, men er derimod åben for det meste - det kan være alt fra arbejde på et lager, til ekspedient i en fysisk butik. Jeg kan arbejde alt fra 1-16 timer om ugen, og både i hverdage og weekender. Dog skal det siges, at i hverdage er det efter kl. 16, som passer mig bedst, da jeg som sagt har mit studie at passe. 

Lidt om mig. Jeg hedder Daniel Emil Kristensen, og jeg er 19 år gammel (fylder 20 år om lidt). Jeg bor ude ved universitetet i Aalborg Ø, og jeg er meget iværksætter-minded. Jeg har på nuværende tidspunkt 2 mindre virksomheder, som jeg bruger en del af min tid på. Den ene er en virksomhed som sælger design-selv produkter i form af f.eks. usb-stik, golfbolde, smartphone covers, hvor man selv kan bestemme design, motiv, logo m.m. Den anden virksomhed er en handelsvirksomhed, hvor jeg køber og sælger restpartier/varerpartier til rigtig gode priser.

Jeg har utrolig meget gåpåmod, og jeg er engagement i det jeg laver. Jeg er en meget energisk og udadvendt person, der sætter høje krav til mig selv, som også gør, at det arbejde jeg udfører, bliver gjort ordentligt. Jeg har også et rigtig godt overblik, som også resulterer i, at jeg er god til at bevare roen i travle situationer. Jeg er en glad og positiv knægt, som også holder af at arbejde sammen med andre mennesker.

Hvis dette har vagt Jeres interesse, og i gerne vil høre mere, se et CV, have en mere specifik ansøgning eller lign., er I meget velkomne til at kontakte mig på PM her på Amino, eller på min mail donny794@gmail.com. 

Vh. Daniel Emil Kristensen 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)