Hej alle Amino'er. Jeg har da både min plan a & b slog fejl ang. uddanelse valgt at søge en ledig plads på IT-Teknolog uddannelsen på KEA. Nu lidt om mig. Jeg er 19. og har arbejdet med Design og programmering af hjemmesider i min fritid de sidste 5 år. Så vidt jeg har kunne læse mig til omhandler Netværkslinjen, servere og databaser i netværk. Hvilket jeg jo ville mene kunne danne baggrund for at få mere viden om server delen af et webiste eller lignende. Database delen ville self. heller ikke skade da dette jo er en vigtig færdighed når der opsættes større websites og lignende. På trods af at alt dette virker til at kunne hjælpe mig videre med det jeg har brugt min fritid på de sidste 5 år, og er noget jeg helt sikkertville kunne bruge senere, da programmering og design er det jeg brænder for. Syntes jeg det virker kedeligt, og tørt. Endnu en ting er at jeg igen næste år har mulighed for at søge ind på min plan A, og også regner med at gøre dette. Alt i alt, er denne uddanelse ikke noget jeg nødvendigvis kommer til at gøre færdig, hvis jeg får mulighed for at komme på en af de andre uddannelser vil jeg højst sansynligt dette.
Hvad skal jeg vælge? Noget jeg måske kommer til at kunne bruge fremadrettet, eller noget jeg syntes er sjovt lige pt?
|
Uddanelse, IT-Teknolog - Hvilken specialretning skal jeg vælge?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)