Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SAXO Publish søger freelancers til hjemmeside, grafisk arbejde, korrekturlæsning, redaktion etc..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Little Goodies Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! Jeg arbejder på Saxo Publish - en platform hvor man kan udgive bøger helt selv og uden om forlagene. I øjeblikket leder vi efter freelancere, som er gode til at lave hjemmesider, gerne i Wordpress. Mange af vores forfattere kunne godt tænke sig et sted at promovere deres forfatterskab, men har ofte ikke den tekniske kunnen til at sætte det hele op. Vi er også meget interesserede i folk, som kan lave "bogtrailers", da vi oplever større og større efterspørgsel på det. Og vi leder altid efter korrekturlæsere, redaktører, grafikere og oversættere. Skriv til mig på nini@saxo.com, så kan jeg fortælle lidt mere om, hvordan det hele foregår - håber at høre fra jer!

Og sig endelig til, hvis jeg er landet i det forkerte forum herinde.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har alletiders mand - han har lavet vores hjemmeside og har holdt os i hånden ved meget sparring som største selvfølgelighed.

Kontakt ham på awais1dk@gmail.com

Husk endelig at hilse fra

www.it-rekruttering.com

Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Little Goodies Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået rigtig mange mails - mange tak! Vi har ikke brug for flere i denne omgang - kan desværre ikke slette indlægget. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)