Og du har stadig ikke sandsynliggjort at DIF repræsentere en signifikant del af de danske iværksættere. |
Sealand Capital A/S:Jesper, hvem tror du skatte ministeren og erhvervsministeren i S-SF-R regeringen har holdt møde med om de ting der er sket indenfor iværksætterien...
...DIF.
Det er ikke sådan, at de ting der sker på Christiansborg, bare sker automatisk. De sker fordi der er nogen der lægger pres på at de ønsker at det skal ske.
Ja - og Vækst- og Erhvervsminister Ole Sohn var tilfældigvis selv iværksætter. Og den politik han tilbagerullede var den politik som JES parti havde indført.
I betragtning af, at din forening udtaler sig på mine vegne, så syntes jeg alle mine spørgsmål og kritikpunkter fortjener svar. Jeg har ingen mistænkeliggørelse overfor at du ønsker at styrke DIF som interesseorganisation eller hvad du selv måtte få ud af dit engagement i foreningen. Ligeledes har jeg forståelse for en situation, hvor en forening er nedkørt og kræver genopbygning.
Jeg ved ikke hvor mange iværksættere der er medlem og jeg ved ikke hvor jeres politikudvikling foregår. Hvordan ved i om/at iværksættere er enig med de synspunkter som JES har viderebragt til Christiansborg?