Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der har erfaringer med at udgive bøger til Amazons kindle butik?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Amazon sælger for, hold nu fast, over 3 milliarder kroner e-bøger om året. E-bogs salget på Amazon overhalede allerede for år tilbage salget af hardcover og papir udgaverne. Amazon har over 300 millioner kreditkort tilknyttet deres online webshops. Derudover udgiver kindle ikke kun bøger til kindle tablets men deres bøger kan også læses på ipads, android, windows tablets men også i en pc eller mac reader. Kindle bøger kan også købes i Walmarts og targets over hele USA. Kindle bøger er hurtigt ved at blive en magtfuld standard indenfor online bogmarkedet. 

Hvis der er andre end mig der har lyst til at erobre dette marked er I meget velkommen til at kontakte mig..

Mvh

Thomas 

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

 Har I erfaringer med at udgive ebøger? Så vil jeg meget gerne høre om dem.. :-) 

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Jeg er pt igang med at udgive ebøger gennem Amazon Kindle platformen. Som du selv siger er markedet kæmpe stort. Amazon har over 400 millioner kreditkort i deres database, og sidste år overhalede ebøger salget af fysiske bøger. Jeg har dog ingen anelse om hvordan det fungerer i Danmark og på dansk, da jeg udelukkende begår mig internationalt.

Der er en lang række guides på blogs og Youtube som man kan følge. Ham her formår virkeligt at kramme meget brugbar info ind på meget kort tid, kan klart anbefale at tjekke hans videoer ud: http://www.youtube.com/channel/UC_ZyPAmTP-jB4txwAFdSpzA

Jeg har outsourcet min første bog og vil vende tilbage når min forfatter og grafiker er færdig og den udgives. Den burde være klar om en lille uges tid, så giver jeg en update.

Mvh. Nicklas Kingo 

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Prøv at hoppe over på www.fyldepennen.dk. Det er et forfatterforum, hvor der kører en tråd omkring selvudgivelser.

Michael 

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)