Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirts med ekstra LÆNGDE - Kan de sælges ? - Er der Marked ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen alle sammen,

Før jeg kaster mig ud i t-shirt eventyret, ville jeg høre Jeres dyrebar mening. Er det muligt sælge t-shirt med ekstra længde på nettet uden en webshop..?

Hvordan er marked indenfor tshirt salg?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:21

Jeg ser markedet for tshirt som et af de sværere at komme ind på, for der er godt nok mange om budet. Og jeg forstår ikke helt spørgsmålet? muligt at sælge uden en webshop? Nu er der få ting der er nemme at sælge uden en butik hvis du vil sælge direkte til slutbrugeren, men mener du mere om du kan sælge det som grosist til andre butikker, eller vil du sælge direkte til kunderne uden en webshop? Hvis det er det sidste så er det i hvert fald svært (og ja, det er det første nok faktisk også jævnfør den barske konkurrence).

Prøv at google "T-shirt" og se hvor mange danske butikker der kommer op. Hvad tilbyder du som skal få dig til at skille dig ud? Og mindst lige så vigtigt, hvordan skal folk finde ud af du tilbyder dette? (Hvis du f.eks. ligge på side 2 på google, så er det jo ligegyldigt dit produkt er bedre end alle de andres, for ingen ser det nogensinde)...

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:11

Sælge uden hjemmeside tror jeg ikke bliver nemt ! 

Jeg har fra alle leverandøre i år fået T-sihrts med ekstra længde  så ved ikke rigtig om det er noget jeg ville bygge et forretning på desværre 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)