Hey Amino people. Ofte har jeg set indlæg hvor folk fortæller om hvor herligt mange penge de endelig har tjent på deres site, men at de helst ikke vil fortælle hvad siden var om jvf. konkurrence fordi alle andre så bare ville prøve det samme. Jeg ville dog også gerne prøve selv og faldt over et koncept som jeg blev ret overrasket over. Efter et lille stykke tid, uden at gøre NOGET SOM HELST andet end at købe et domæne og sætte siden op i deres eget "click and go" CMS, har jeg nu modtaget min første udbetaling og den var på 1500,-. jeg kan følge med hele tiden og se at det vokser hver mdr. da det er provision af membership betalinger som løber hver mdr. bla. Man kan en masse med at sende nyhedsbreve til de medlemmer som signer op via din egen side og de SEO optimerer det hele. Jeg har nu 3 af disse sites, og der er ingen limit på hvor mange du orker at lave og i hvilken form. Årsagen til jeg prøvede var mest for sjov, men blev bare overasket over at pengene rent faktisk kom og uden at jeg havde gjort noget som helst andet end at pege nameserver fra domænet til dem og sat min side op 1 gang. Held og lykke til dem som vil prøve.... Im out :-) |
En super passiv indtægts maskine.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)