Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der ingen investorer ??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Kan det virkelig passe at man ikke kan finde eller få kontakt med investorer via Amino, jeg har et unikt butikskoncept som er uden konkurrence og indenfor en branche som kun går en vej: FREM!!

Hilsen, Claus Ovesen
Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:01

Risikovillig kapital - i den forstand, en almindelig iværksætter forestiller sig, findes ikke i Danmark. Jeg har været med i flere virksomheder, hvor vi har fået tilført store pengebeløb, både fra Vækstfonden og fra udenlandske venture selskaber, men der er altid tale om helt bestemte typer virksomheder, og det kræver også at man selv stiller med en pose penge.

Hvis pengene skal bruges til en butik, så tror jeg ikke at du kan skaffe risikovillig kapital, medmindre det er fra en god ven - og det er desværre ligegyldigt hvor unikt konceptet er. Virksomheder, der ikke på en eller anden måde en videnbaseret, men primært handler om køb og salg, tiltrække normalt ikke risikovillig kapital, medmindre der er tale om et afprøvet og igangværende koncept, der skal udbygges, og selv her er det svært, medmindre det er tydeligt for investorerne at der er tale om et levedygtigt koncept med gode fremtidsudsigter, og det vil som minumum kræve at du har drevet butikken i et par år, og at det vurderes at de gode resultater ikke skyldes din personlige indsats.  

Skal du ud på markedet for venture kapital, så du under alle omstændigheder have penge med hjemmefra.  

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 14:57

hvad er dit koncept?

Hvor meget og hvad søger du helt konkret?

mvh Brandt

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Claus Ovesen:

Hejsa!

Kan det virkelig passe at man ikke kan finde eller få kontakt med investorer via Amino, jeg har et unikt butikskoncept som er uden konkurrence og indenfor en branche som kun går en vej: FREM!!

Kære Claus - nix det kan ikke passe.. Der er masser af investorer her og masser af risikovillig kapital. Jeg har også et butikskoncept hvor der ikke behøves nogle ansatte Zip it! - Bar klø på, keep up the good spiritCool

Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:06

Ja, med mit kendskab til hvordan du har taget initiativ til tidligere virksomhedsdrift, kan det umiddelbart godt være du ikke kan få investorer.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 01:06

Der findes masser derude og sikkert også en del her på Amino. Om så deres profil matcher din er så en anden sag ;)

Dog skal du ikke fortvivle. Blot bank nogle flere døre ned, så skal der nok vise sig muligheder på den anden side :D

Held og lykke med dit projekt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)