Jeg har en ASP.Net løsning med en MySQL database som back-end, hvortil jeg søger et godt hosting udbyder til dette. Jeg har kigget lidt på unoeuro.com, som er ret billige, men jeg vil gerne have mit site hostet et sted, hvor der er høj fokus på performance.
I min løsning har jeg gjort en del for at performance optimere, men vil naturligvis gerne have løsningen hostet i nogle optimerede fysiske rammer.
Er der nogen herinde, der kan anbefale et sted at få hostet mit site? Det skal helst ikke koste en bondegård om måneden.
Trustpilot giver Unoeuro vældige gode anmeldelser, og jeg er sikker på unoeuro også er billige og meget gode. Jeg tænker blot skalérbarhed. Jeg drømmer om flere hundrede samtidige brugere på mit site, og med masser af databaseoplag og notifikationsmails etc. Jeg læste lidt om Magento, hvor flere af deres kunder (ikke slutbrugere) taler ret godt om lynhurtige svartider.
Jeg har prøvet at optimere min kode så godt som jeg kan, der er sikkert plads til mere...så jeg vil bare sikre mig de fysiske rammer også er helt i top.
Hvis unoeuro kan dække mit behov...jamen, så vælger jeg dem. Var faktisk ved at oprette mit webhotel, men ville lige først indhente nogle tips herinde fra.