Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ud over alle grænser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer :-)

Jeg har fulgt debatten for og i mod MLM med stor respekt for kommentar fra modstandere.

Og hvorfor nu det når jeg selv arbejder i netværk:

Da jeg var ny herinde ( maj 2013) blev jeg kontaktet af en 20 årig iværksætter her på Amino.

Jeg arbejder med urter og hans forståelse for naturen, kunne være et godt connect mente han, så jeg sagde ja tak til et møde.

Min tanke: Fantastisk at så ung en mand har interesse for vores miljø og ønsker et samarbejde.

Den unge mand var " pludselig" syg og der sad to andre unge forretningsfolk. 

Jeg havde overhovedet ikke i tankerne at jeg blev løbet om hjørner med, da jeg er et positivt menneske og arbejder med ærlige kort.

De unge mennesker var yderst interesseret i min forretning hvilket bestemt var rart, de fortalte meget deres grønne " fingre" og jeg fik følelsen af at det var min forretning og samarbejde var kernen

Så jeg kørte hjem med god følelse af ambitiøse og troværdige iværksættere. Jeg ville hjælpe dem med mine kontakter. og de ville skaffe mig kontakter.

Den unge mand som tog kontakten har jeg intet set eller hørt fra siden. SÅ EN STRÅMAND.

Jeg har holdt kontakt med den ene unge mand og desværre givet kontakter og ikke fået nogen igen. Igen tænkte ærlighed MEN NEJ

Vi bliver fuppet af mange unge herinde, de bruger alle kneb får at komme i kontakt med folk, kigger på facebook, giver sig ud for at være interesseret i samarbejde.

Som tidligere nævnt arbejder jeg selv i netværk, men jeg har på ingen måde travlt og skal lave hurtige penge, det handler om for mig at skabe et solidt netværk bygget op på ærlighed om det så tager 10 år - total underordnet.

Jeg skal ikke røvrendes af smarte fyre der bruger beskidte metoder og udnytter folk på det groveste.

Heldigvis er det ikke for sent at advarer de kontakter jeg har været så dum at give.

Kald mig bare naiv når i læser dette, men jeg viste ikke at man skal kigge sig ekstra godt over skulderen herinde, og fy for pokker de skabere der står bag denne måde at skabe en forretning og netværk på.

Jeg vil ikke sætte navn på firmaet herinde, men bestemt advarer mine kontakter og omgivelser

Mvh.

Birthe.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yes Fantatisk indlæg du har "begået" Birthe !

Man skal nemlig passe meget på, og også på Amino.

Selv portal ejer og "husvært" Martin Thorborg advarer mod disse "fantatiske" tilbud.

Det er mig bekendt også lavet om til, at det kun er "plusser" som kan afgive tilbud herinde.

Men alligevel kan dem som vil svindle komme i kontakt med dig.

Jeg beskrev for ca. 3 år siden ( se også denne)  også en oplevelse jeg havde herinde på Amino, og specielt med en meget aktiv "revisor".

Vedkommende er også i mellemtiden gået konkurs.

Jeg har bl.a. været på Amino i ca. 4 år. og følger nogle herinde.

Mit råd er at sorterer i bl.a. de såkaldte "eksperter"

Og hele tiden passe på når noget lyder for fantatisk.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Hammel
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak Ib.

Ja sin mening skal man ikke fortie, og vi kan være med til at Amino bliver som tænkt og som jeg så det for at være

Et ærligt mødested for selvstændige og iværksættere som hjælper hinanden :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)