Hurtig hjælp til mindre system problem
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
ProJekt
Fra
Findino
Skrevet
09-08-2013 kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Amino ,
Jeg håber der er en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med, hvad der skulle være et mindre system problem.
Der kommer en fejlbesked ala: "Warning: Cannot modify header information - headers already sent by...."
Systemets informationer bliver sendt afsted, men man kommer ikke videre til næste side.
Jeg kan sende yderligere informationer, hvis du sender en PB - gerne med din e-mail.
Svar
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Jeg håber der er en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med, hvad der skulle være et mindre system problem.
Start med at forklar hvilken system der er tale om.
/allan
Svar
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
ProJekt
Fra
Findino
Skrevet
09-08-2013 kl. 17:24
Svar
Fejlen ligger i en php fil og jeg kan sende denne, til personen der er villig til at hjælpe.
Mere ved jeg ikke rigtig om systemet.
Svar
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
ProJekt
Fra
Findino
Skrevet
10-08-2013 kl. 09:24
Svar
Kan informere om at systemet er Wordpress , men at fejlen ligger i et PHP script (fil), så ved ikke hvor relevant det er.
Håber der er en programmør , som vil give sig 5-10 min, til at se på det og finde fejlen.
Svar
Tilmeldt 13. Jul 12
dkchokk
Skrevet
10-08-2013 kl. 09:50
Svar
Det sker fordi du prøver at ændre i headeren efter den er blevet sendt.
Paste evt koden til pastebin.com
Svar
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Hejsa
Hvis du har brug for det - har vi en akut service til f.eks. PHP problemer.
Svar
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
ProJekt
Fra
Findino
Skrevet
10-08-2013 kl. 10:41
Svar
Hvordan virker Pastebin - jeg går ud fra du har erfaringer med det? Er nemlig ikke interesseret i at have koden liggende for mange steder.
Tom tak for info, men er ikke interesseret i at give 500-1000 kr. for noget der sandsynligvis kan løses på 5-10 min.
Svar
Tilmeldt 13. Jul 12
dkchokk
Skrevet
10-08-2013 kl. 11:25
Svar
Du åbner den fil der indeholder koden. Kopierer al koden. Så indsætter du det i det store tekstfelt på pastebin. Paste Expiration sætter du til 1 dag. Så bliver det slettet efter 1 dag. Så sætter du paste exposure til unlisted. Dvs kun folk du giver linket kan se koden. Så trykker du submit og kopierer linket til koden og indsætter det her. :-)
Svar