Vi har en fantastisk ide, og har salgs og markedskompetencerne til dette projekt helt i orden, men vi mangler at få dette programmeret.
En BI programmør som har erfaringer med et professionelt setup med dashboard og som kan håndtere et udviklingsprojekt lige fra kontakt til enduser og få behovskrav defineret – til færdigt projekt.
Vores ønske er at eget udvikle dette produkt, således vi ejer softwaren selv. Vi er klar over at der er mange virksomheder som har softwaren til vores ide, og derefter skal der programeringstimer til – men vi ville gerne gå efter at eje softwaren selv.
Kender i nogen som kan dette – eller måske ønsker at være en del af virksomheden som programør.
Du har ikke slået private beskeder til. Jeg kan helt sikkert hjælpe dig. Skriv gerne til mig på brian@greenweb.dk og fortæl gerne lidt om det du vil. Jeg har lavet / programmeret BI systemer i 10+ år.
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
AminoFreelancer kan være nyttig! Det kommer dog an på, om du tilbyder penge for at lave softwaren eller andel i virksomheden. Ikke mange hopper på den sidste metode.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.