Normalt reklamerer jeg kun for min speak-service her på Amino fordi den jo er mest virksomhedsrelateret, men sidst jeg var på iværksættermesse mødte jeg flere som, da jeg fortalte hvad jeg ellers laver, udbrød: Uuuuh, jeg burde også meditere! De fortalte om lejlighedsvis stress, pres og søvnbesvær og et behov for at kunne slappe 100 % af. Så derfor skal der sgu et godt Amino-tilbud ind her på et par meditationsdage jeg holder om et par uger: Meditationsdag med Hemi-Sync, 17. august - Ro, balance og indre vejledning Meditationsdag med Hemi-Sync, 18. august - Succes og manifestation Og hvad var det så for noget med at det var en nørdet slags meditation? Jo altså ... det er ikke sådan noget med at sidde i lotusstilling på yogamåtter. Derimod ligger man på luftmadrasser og lytter til Hemi-Sync* med hovedtelefoner. Det er sgu da lidt geeky med sådan et kabelhelvede til et meditationsworkshop ;-) *Du ved muligvis ikke hvad Hemi-Sync er, men se med her - Anja tegner (næsten) og fortæller: Jeg gi'r 20 % i Amino-rabat, så hvor normalprisen er 695 kr., skal du som Amino-debattør kun give 556 kr. Skriv TYVE i feltet "Promo-kode" for at få rabatten. Kom frisk! :-) De bedste hilsner Anja |
Kunne meditation (af en nørdet slags) være noget for dig?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)