Kæmpe tilbud: Få udgivet en artikel på min hjemmeside med 5 link tilbage til din egen side.
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Hej alle Aminoer
Jeg har et kæmpe tilbud til jer.!
I denne måned tilbyder jeg gratis udgivelse af artikler på min hjemmeside , med fem link tilbage til jer egen side.
Artiklen må indholde hvad du har af interesse. Når du har skrevet den, sender du den til mig og jeg udgiver den må min hjemmeside, i min blog
Jeg kan tilbyde at mine tekstforfatter skriver en artikel for dig, men det koster så 149,- Inkl. Moms for 300 ord
Interesseret? skriv en besked til mig og vi laver en aftale!
Svar
Tilmeldt 3. May 12
Skriv til salg @proteinsalg.dk så skal jeg nok lige smide min artikel til dig. Fedt tilbud!
Svar
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Tilmeldt 28. Jul 13
MartinLMadsen
Skrevet
07-08-2013 kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Også mig på mail@net-import.dk
Svar
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
så har jeg sendt en mail til dig martin. glæder mig til at læse alle jeres artikler :-)
Svar
Tilmeldt 19. May 08
Har også mulighed for at skrive en artikel, ejer kameravalg.dk .... Skal jeg bare smide dig en PM ?
Svar
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
John Bakken
Skrevet
08-08-2013 kl. 08:45
Svar
Kan du smide et link, så vi kan se siden artiklerne bliver udgivet på ? (:
Svar
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Artiklen skal du sende til min mail Kundeservice @dvdshopping.dk
Du skal huske at skrive de ord du vil have linket og url adresserne
Svar
Tilmeldt 5. Jun 12
slettetbruger
Skrevet
08-08-2013 kl. 08:48
Svar
dvdshopping.dk
He, he, kan se at Cecilie og jeg begge har svaret kl. 8:48
Svar
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
På dvdshopping.dk kommer der en blog oppe øverst, det vil sige i stedet for alt står hvert for sig, kommer det hele samlet i en blog i kategorier , så folk også kan snakke om emnerne over facebook via hjemmesiden. Så besøgende vil være det samme, da det bare er en ny under side, til dvdshopping.dk Hvis du forstår det? bloggen bliver først lavet i aften, jeg sender dig et link, når jeg har fået sat de andre artikler op, så du kan få et billede af det. giv mig din mail john, så skriver jeg til dig, når det hele er sat op.
Svar