Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design skudt i luften til dansk musikstudie - Mono Music Production

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er mit nyeste design til musikstudiet "Mono Music Production"

http://www.monoproducers.dk

Siden er bygget op som et One Page dynamisk design.

Da konceptet er "musikstudie" har jeg lagt vægt på at udvikle portfolio-delen så besøgende nemt og hurtigt kan se og høre previews af forskellige værker produceret af Mono Music Production.

Jeg har således integreret en Soundcloud player der vises i et modal-popup ved hver preview under Portfolio.

Stilen har jeg holdt helt clean, enkel og minimalistisk, og indholdet er strømlinet efter min klients ønsker.

I er meget velkomne til at give mig jeres feedback på designet.

Med venlig hilsen
GeniusDesign
http://www.geniusdesign.dk/

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 15:18

Hej Mikkel, er det ikke næsten kun baggrundsbilledet du har ændret i forhold til selve vg bismuth templaten du har brugt?

Synes måske baggrunsbilledet er lidt forvirrende? 

Mvh

Jesper

P.S Kom lige i tanke om, virker den musikafspiller egentlig på mobil/tablets?

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 15:26

Hej Jesper,

Jeg har lavet mange tilpasninger, både på CSS-delen men også funktionsmæssigt, hvor jeg bl.a. har tilføjet min egen kode til Soundcloud playeren du ser i Portfolio-delen.

Jeg har måttet lave mange ændringer i CSS strukturen for at få designet til at operere optimalt som et responsive design.

Ang. baggrunden så er dette valgt af min klient og det følger deres gennemgående stil på Facebook-profilside osv.
Jeg synes ikke den ligefrem er forvirrende, men jeg vil medgive at det ikke var mit personlige førstevalg :)

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 15:42

Jesper - codex-design.dk:
P.S Kom lige i tanke om, virker den musikafspiller egentlig på mobil/tablets?

Ja, playeren virker på mobil og tablets.

Prøv evt. at besøge siden fra din smartphone

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:48

Nå nu det er en onpager synes jeg måske det er synd at du ikke har lidt parralax og evt. nogle effecter med.. Noget af indholdet kunne godt animeres når det bliver synligt, fades ind osv.

Derudover er det ganske lækkert :)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 15:49

Jeg synes virkelig siden virker utrolig kedelig i min øjne og forsiden siger mig intet.. jeg gik hurtigt videre hvis jeg ikke kendt den. og synes du skal skrive noget mere tekst til siden!

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:51

Nu har jeg selv arbejdet lidt med studie teknik for år tilbage, og baggrunden giver mig straks associationer til et lyddødt studie hvor man typisk vil have en lignende beklædning på vægen.. Så synes den giver ganske god mening for fagpersoner :)

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 15:57

Okay hehe

Jeg har lidt problem på min gamle iphone 3, den vil ikke loade siden færdig, den går bare i lås :(

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 16:01

Rasmus L. Knabe:

Nå nu det er en onpager synes jeg måske det er synd at du ikke har lidt parralax og evt. nogle effecter med.. Noget af indholdet kunne godt animeres når det bliver synligt, fades ind osv.

Ja, det kunne jeg sagtens have gjort, men min kunde ville have at designet skulle være super minimalistisk og ikke nogle smarte effekter og den slags :)

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 16:03

Rasmus L. Knabe:
baggrunden giver mig straks associationer til et lyddødt studie hvor man typisk vil have en lignende beklædning på vægen

Lige præcis. 
Målgruppen, som denne side henvender sig til, vil sandsynligvis forstå at baggrunden er lydisolering til musikstudie.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)