Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler idé hjælp til en herretur i november

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 8 gutter på 35-36 år der skal på herretur den første weekend i november. Det er 4. år i træk og os der arrangerer det, begynder at løbe lidt tør for idéer. 

Jeg vil derfor høre om der findes nogle kreative hoveder derude som har nogle gode idéer? Alle forslag modtages med kyshånd, dog skal det være indenfor en rimelig pris.

Hvis der er en med et billigt sommerhus, team building kursus eller andet derude tager jeg også gerne imod de tilbud.

Eneste krav er at det er tilladt at drikke en masse kolde dåse øl :)

(bare rolig, vi ødelægger ikke og rydder fint op efter os)

På forhånd tak!

/palle 

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 10:49

Hej Palle

Efter at have læst dit indlæg vil jeg henvise dig til www.Tjekdanmark.dk

Hjemmesiden formidler Danmarks dejlige oplevelser og du kan også finde feriehuse, sommerhuse og andre ferieboliger i Danmark.

Det burde være muligt at finde nogle spændende idéer her. Wink

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:05

Hej Palle,

Tag et kig på Rezultat. De tilbyder teambuilding og har bl.a. en masse simulatorer (Formel 1, F-16, Helikopter og fly), som man kan prøve. For et par uger siden prøvede jeg deres Formel 1 simulator, hvilket var en fed oplevelse.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:07

Det lyder fedt, Simon!

Hvis øllet kan vente lidt, kan jeg også varmt anbefale at tage en tur bag rattet i en Ferrari eller Lamborghini. Det bliver ikke ret meget mere drengerøvsagtigt end det. Hvis man aldrig har set hele striben af lysdioder lyse rødt på toppen af rattet, eller mærket 560HK og alle fire hjul forsøge at få fat på vej ud af et sving, venter der en oplevelse.

Bildrømme.dk er de eneste i DK jeg lige kan komme i tanke om, som tilbyder ture i exotics, men der er sikkert flere.

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Funguide Skrevet kl. 09:04

Hej Palle

Nu ved jeg ikke om I så har gentaget jeres tur her i 2014 eller I er igang med planlægningen.

Men jeg faldt lige over tråden og da jeg netop er igang med en portal, der giver et overblik over oplevelser tænker jeg at det kunne hjælpe dig eller andre, som mangler inspiration til en god herretur.

Tjek siden ud: http://funguide.dk/begivenheder/herretur/ Smile

Mvh

Jens

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)