Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor rabat på billige tekster

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, iværksættere!

Kombinationen af sommerferie, et midlertidligt kontor og en ny iMac er helt fantastisk. Så fantastisk at jeg har tid, overskud og lyst til at skrive tekster for nye, såvel som gamle kunder!

Hvem er jeg?

Jeg er en iværksætter på 17 år, der har 'arbejdet' med affiliate markedsføring siden 2011. Jeg bruger langt størstedelen af min tid på egne affiliate projekter samt konsulentydelser gennem min virksomhedCJMedia.

Jeg har i takt med at min online forretning har vokset, skrevet flere og flere tekster. Hvis jeg skal gætte på hvor mange dage jeg ikke har skrevet tekster siden 2011, er vi under 10 dage. Jeg skriver tekster hver dag, for kunder såvel som egne affiliate sites.

Hvad er tilbuddet?

Det er den sidste uge inden jeg skal begynde studere igen, så derfor skal den bookes godt op med arbejde. I hele ugen skriver jeg tekster for intet mindre end 25 øre pr ord. Normalprisen plejer at ligge på 40 øre pr ord.

Hvis du bestiller over 5000 ord i en bestilling, får du en endnu bedre pris: kun 20 øre pr ord!

Mine tekster er ikke SEO tekster. Jeg mener ikke at det giver en bedre effekt at skrive til søgemaskinerne, men til dem der rent faktisk skal læse teksten - de besøgende.

Hvis du er interesseret eller har spørgsmål, skal du være velkommen til at kontakte mig. Send mig en privat besked eller fang mig på casper[snabel-a]casperj.dk.

Det med småt: alle priser er eksklusive moms. Arbejdet startes ikke før betalingen er gennemført. Hvis du ikke er tilfreds, får du selvfølgelig pengene tilbage.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte at skrive, at man kun kan købe billige tekster indtil d. 10 august, såfremt man vil have gavn af tilbuddet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)