Hejsa Dette indlæg er måske mere af den usædvanlige type, men håber alligevel at folk herinde kan komme med lidt ideer eller input. Min elskede niece på 4 år, fik desværre diagnoseret leukæmi for et par måneder siden, og er begyndt i kemo behandling. Hun modtager pt det man kalder høj risiko kemo som groft sagt er noget stærkt skidt, og det er bestemt en proces jeg ikke ønsker andre skal opleve sådan en lille størrelse gå igennem Sådan at forløb varer som udgangspunkt 2,5 år, så der er ret lang vej indtil målet, og er begyndt at se hvordan hun kan få nogle glæder. Ingen i familien er født med en guld ske, og overvejer derfor at søge efter lidt donationer, det kunne fx være: - Lego (Skidt med om det er en Frieds pakke til 50 kr, den vil stadig kunne varme) - Lign legetøjs producenter Ellers har jeg også tænkt på om man måske kunne få et "gavekort" eller lign til Itunes ... Efter sådan en omgang kemo er der ikke meget energi i kroppen, og hun har mulighed for at trække sig tilbage med sin Ipad, så lidt penge til at købe film eller spil for vil bestemt kunne underholde nogle timer gennem forløbet. Har en ide om at skrive til de forskellige firmaer, forklare hvorfor jeg søger samt lidt omkring niecen, men har aldrig prøvet det så kunne da godt tænke mig at høre om folk herinde havde nogle ideer eller input inden jeg smider breve afsted. Det kunne være ting der skulle med i brevet, firmaer der kunne kontaktes eller lign - Alt er velkommen. Takker på forhånd. Mvh Henrik |
Henrik Kristensen:Har en ide om at skrive til de forskellige firmaer, forklare hvorfor jeg søger samt lidt omkring niecen, men har aldrig prøvet det så kunne da godt tænke mig at høre om folk herinde havde nogle ideer eller input inden jeg smider breve afsted.
Dette kunne være et forsøg værd. På indiegogo lykkedes det af og til venner og familie at indsamle penge til deres pårørende. Du kan tage et på de forskellige personlige beretninger, og måske få noget inspiration til hvordan din nieces historie kan formidles. Jeg håber det lykkedes, og ikke mindst at din niece bliver rask og frisk. Held og lykke med indsamlingen :-)