Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50% rabat på en sikrere og hutigere WordPress installation!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej dejlige aminoer!

Selvom at WordPress er et fantastisk CMS-system, kræver det at man tager sine forholdsregler på en række punkter.  I anledningen af at jeg har lidt luft i kalenderen i løbet af de næste par uger, kommer der her et godt tilbud til de hurtige: Få en hurtigere hjemmeside, bliv bedre beskyttet mod hackerangreb, som rent SEO-mæssigt kan udrette stor skade, og få sidst men ikke midst foretaget løbende backup så du er klar når din webhost fejler.

Tilbudspakken omfatter:

-Gennemgribende hastighedsoptimering af din WordPress-hjemmeside
-Opsætning af sikkerhedsplugin for at modvirke hackerangreb
-Opsætning af automatisk backup til Amazon S3 eller anden cloudservice

Normalpris 6500,- DKK + moms. Sommerpris 3250 DKK + moms - spar 50%.

Tilbuddet her løber til den 19/08/2013, eller indtil at min kalender er booket op. Har du en meget kompleks WordPress installation, forbeholder jeg mig retten til at give et særskilt tilbud herpå. Det samme gælder hvis du har et meget simpelt site, som derfor ikke kræver så meget arbejde fra min side.

Se hastighedsoptimering.dk, hvis du gerne vil vide lidt mere om hvad jeg kan, og hvorfor at hastighedsoptimering er en rigtig god idé at investere i. Se også hvad Halfdan har at sige til hastighedsoptimeringen af juf.dk

Hastighedsoptimering reference

Ønsker du at bestille, så skriv til mig på kontakt[elefantnæse-a]blucher-media.dk - spørgsmål kan stilles både pr. mail samt her i tråden.

God sommer!

- Emil

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)