Hvad synes i om denne ide?
Tilmeldt 4. Aug 13
christoo
Skrevet
04-08-2013 kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Har fået en ide til et app ved navn "ByNight" appet skal indholde en søgefunktion- Så hvis man tager i byen et nyt sted som i København f.eks kan man kigge på et kort over københavn (lige som googlemaps) hvor der så vil være en (Grønfirkant over bars) og (Rød firkant over diskoteker) man vil så kunne trykke på denne firkant og derefter vil der poppe en boks op med information som lukkertider,facebooksiden,tilbud,(og hvis der er et specielt tema),og så måske skulle man kunne købe drinkskort via appet?
hvad siger i til denne ide??
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Den tror jeg egentlig godt kan blive et hit. Syntes jeg så en noget lignende i Dubai men længe siden.
Hvad skal du leve af i appen? reklame kunne nok godt give en del fra de forskellige diskoteker
Svar
Tilmeldt 4. Aug 13
christoo
Skrevet
05-08-2013 kl. 00:19
Svar
Ja, tænkte af reklame. Men måske man fandt en måde, hvor bars/diskotekerne kunne få noget ekstra ved at give en skilling.
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Tror godt den kunne give noget hvis den er bygget kvalitetsmæssigt korrekt, så et herfra
Svar
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Seiven
Fra
tersef
Skrevet
05-08-2013 kl. 00:23
Svar
tænkte selv på det, og det er der også andre der har gjort i tidernes løb, Cult og Carlsberg har blandt andet lavet en app omkring det.
Svar
Tilmeldt 4. Aug 13
christoo
Skrevet
05-08-2013 kl. 00:25
Svar
Ved du hvad dette app hedder?
Svar
Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
AOK har vist en app der kan noget i den stil. Carlsbergs app hedder Crowdit mener jeg.
Der er også en gå i byen app der hedder "big City Life" Men det er vist primært jylland den retter sig imod.
Svar
Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Der er også en gå i byen app der hedder "big City Life" Men det er vist primært jylland den retter sig imod.
Jylland er bare federe
Svar
Tilmeldt 4. Aug 13
christoo
Skrevet
05-08-2013 kl. 00:40
Svar
Disse apps ligger langt fra den ide jeg har, og tror de ret outdated disse her.
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Hvad er dit budget på sådan en app?
Lidt nysgerrig da sådan en koster på i fremstilling og markedsføring
Svar