Ad 1. Det er ligegyldig. Ad 2. Sitemaps er en god ting. Det behøver dog ikke være et Google sitemap, men blot et der er både læsbart og tilgængligt for botterne. Ad 3. Det har aldrig skadet mine sider, at de blev opdateret ofte. Sider jeg har ikke har rørt ved i længere perioder har dog omvendt ikke mistet deres placeringer - men de har til gengæld heller aldrig været helt oppe at ringe. Kort: Det er godt, at opdatere ofte. Ad4. Har aldrig observeret det. Ad 5. Sites kan blive banned. Spørg Radisson-SAS, BMW med flere. Ad 6. Du bliver ikke automatisk smidt ud. Hvis du skriver til Google og fortæller det, ryger du sikkert ud. Ad 7. H1 tags er efter min erfaring vigtige. Du fortæller Google at et givent dokument med en H1 overskrift (f.eks. lala) viser, at dette dokument handler om netop "lala". Samtidig virker det også godt visuelt, at have en eller anden form for overskrift. Hvad er det første du ser på hver eneste avisartikel? Ad 8. Hvis de ikke står der er de nærmest overflødige. Ad 9. Det bliver der aldrig enighed om. Trial and error. Ad 10. Optimer til de ord du vil findes på. Jo sjældnere en søgning er jo mindre er konkurrencen dog også ofte, så hvorfor ikke tage det med? |
Mange tak for jeres svar!
Hvis nogen havde håbet på en debat, så blev de vist skuffede over enigheden om næsten alt.