Jeg hedder Mathias, jeg er 14 år gammel og bor i København. Jeg er en person, som er seriøs, flittig i mt arbejde, og engaret. Jeg kunne godt tænke mig at blive iværksætter, og har fået meget inspiration fra idolet, Martin Thorborg. Han har jo lavet disse mange Inteviews overalt på kloden, med iværksættere.
Nu vil jeg begynde på noget ala det samme, også ikke helt. Jeg vil gerne starte nogle Inteviews med folk som lige er begyndt på en virksomhed, eller har været igang i få år, og stadig er i opstartsprocessen.
Min plan er at finde folk som kunne tænke sig at stille op til et inteview gennem Skype. Dette bliver så optaget og lagt ud på internettet, hvor ved jeg ikke endnu, men det kommer. Jeg vil stille jer nogle spørgsmål, der fokusere meget på hvordan i kom på hvilket budget i skulle starte ud med, og hvilke tanker i gjorde jeg da i startede det op og meget mere.
Min pointe er at jeg vil nå ud til unge iværksættere, som mig selv, som har planer om at starte som iværksætter, og få nogle råd og erfaring gennem Inteviewsene.
Jeg vil forberede mine spørgsmål grundigt, og vil gøre dem meget professionelle.
Så har i lyst til at stille op til et Inteview gennem Skype, og senere høre det som et podcast, så skriv en PM til mig, så vi kan aftale nærmere, om tidspunkt.